XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Je kan ook gewoon niet beginnen met roken.
Roken en sporten, heb nooit begrepen dat dat goed samengaat, zal wel aan mij liggen.
tenor (2).gif

Laatst bewerkt:
Voor bbing en voetbal maakt het iig geen drol uit
Conditie is inderdaad minder relevant voor bodybuilding, maar ik doelde meer op de sportersmentaliteit in het algemeen. Mijn post was ook maar een beetje een grapje om te kijken hoe er gereageerd werd. :p

Vroeger verbaasde ik mij weleens over hoeveel er bijvoorbeeld gerookt werd in een voetbalkantine, daar waar ik dat bij andere sporten in veeeel mindere mate zag (althans, niet door de sporters zelf).

Conditie is inderdaad minder relevant voor bodybuilding, maar ik doelde meer op de sportersmentaliteit in het algemeen. Mijn post was ook maar een beetje een grapje om te kijken hoe er gereageerd werd. :p

Vroeger verbaasde ik mij weleens over hoeveel er bijvoorbeeld gerookt werd in een voetbalkantine, daar waar ik dat bij andere sporten in veeeel mindere mate zag (althans, niet door de sporters zelf).
Mensen in de lagere senioren elftallen sporters noemen :o

Het is niet de verslaving dat het moeilijkst is om mee te stoppen
Je praat echt totale poep zoals gewoonlijk. Je snapt dat roken naast geestelijk ook lichamelijk verslavend is. Dat betekent dat je dus te maken krijgt met ontwenningsverschijnselen die best wel fucking kut kunnen zijn. Uiteraard heeft de heftigheid van deze verschijnselen te maken met hoelang/hoeveel je gerookt hebt, maar het is JUIST de ontwenningsverschijnselen dat kut maakt om te stoppen.

Mijn post was ook maar een beetje een grapje om te kijken hoe er gereageerd werd.
Dit is echt onzin. Jij bent 't zelfde als @ThuggishRuggish. Eerst iets zeggen en dan snel terugkrabbelen, omdat het niet het gewenste resultaat heeft gekregen. Of je bang bent geworden voor de consequenties. Houd eens voet bij stuk en wees eens niet zo fucking p*ssy om je mening te verdedigen.

Geen wonder dat jullie(buiten een heleboel andere factoren) nooit een vrouw kunnen krijgen. How the f**k moet een vrouw zich ooit veilig bij jullie voelen als je jezelf niet eens kunt verdedigen. Fucking slapjanus met een een ruggengraat van gelatine.

Neuken is eigenlijk een hele smerige gewoonte, maar tot zo’n 15 jaar geleden had ik moeite om 2 dagen met een zware beurt te doen. Ik mis het al jaren niet, ook niet bij wat alcohol, maar heel af en toe neuk ik nog weleens in een droom en als ik dan wakker word was het toch wel lekker. :D
Ah zo.

Mensen in de lagere senioren elftallen sporters noemen :o
Not sure if serious. Ik doelde op het publiek, dus mensen die langs de lijn kijken:P. Op wat voor niveau iemand speelt boeit me niet, zolang je maar plezier hebt in je sport. Ikzelf sportte vroeger ook altijd in nog net niet het G-team. :p

Kruiden van xxl nutrition..
Vooral de hot en spicy vind ik het lekkerste..
Goed idee! Ik haal meteen mijn spruitjes naar voren in de koelkast. Koop dat gezonde spul wel, maar eet het meestal niet. Met een beetje rice en spice en kip wordt dat lekker.

Kruiden van xxl nutrition..
Vooral de hot en spicy vind ik het lekkerste..

Verkeerde topic. Hier a.u.b. alleen foto´s van billen.

Foto´s van eten gelieve hier:

Ik geloof ergens gelezen te hebben dat roken zuurstof ontneemt in je lichaam, wat voor bodybuilding weer minder is.

Ik geloof ergens gelezen te hebben dat roken zuurstof ontneemt in je lichaam, wat voor bodybuilding weer minder is.
Co2 bind zich gemakkelijk dan zuurstof met de rode bloedlichaampjes. De nicotine versneld de stofwisseling en remt tevens het honger gevoel.
Volgens mij is nicotine ook verantwoordelijk voor de verhoogde bloeddruk.

Co2 bind zich gemakkelijk dan zuurstof met de rode bloedlichaampjes. De nicotine versneld de stofwisseling en remt tevens het honger gevoel.
Volgens mij is nicotine ook verantwoordelijk voor de verhoogde bloeddruk.
Volgens mij is roken gewoon kut.

Terug
Naar boven