- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Mag ik inschrijven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik inschrijven
Tuurlijk maat, hoe wilt u voldoen aan de kosten? In een keer een vial of elke termijn een aantal ml?
dikke strongman heeft zijn 3 setjes curls van de week ook weer gehad
![]()
Aan zijn armen te zien mist hij de gym ook geregeld
Je zou van een maagdelijke single van 53 toch wel verwachten dat ie z'n biceps flink traint.Aan zijn armen te zien mist hij de gym ook geregeld

Stof in de piepe denk ik 😛Je zou van een maagdelijke single van 53 toch wel verwachten dat ie z'n biceps flink traint.![]()
Als nederland gewoon in maart volledig in lockdown ging (dus alleen naar buiten voor boodschappen anders boete) ipv intelligente lockdown (reizen alleen voor nood) dan waren we nu net als hoe het nu in wuhan is. Die mensen genieten nu
Die vrijheidsbeperking gaan mensen hier nooit accepteren en past bovendien ook helemaal niet binnen onze cultuur en leefwijze. Ik denk dat er vrij weinig te genieten was voor die mensen daar. Die mochten 17 weken nog geen stap buiten de deur zetten, niet eens boodschappen doen of de hond uitlaten. Ben benieuwd hoeveel er van de honger zijn omgekomen. Wij mogen blij zijn dat we hier in Nederland wonen denk ik.Als nederland gewoon in maart volledig in lockdown ging (dus alleen naar buiten voor boodschappen anders boete) ipv intelligente lockdown (reizen alleen voor nood) dan waren we nu net als hoe het nu in wuhan is. Die mensen genieten nu

Nederland kan het zo jarenlang dan doorgaan.Die vrijheidsbeperking gaan mensen hier nooit accepteren en past bovendien ook helemaal niet binnen onze cultuur en leefwijze. Ik denk dat er vrij weinig te genieten was voor die mensen daar. Die mochten 17 weken nog geen stap buiten de deur zetten, niet eens boodschappen doen of de hond uitlaten. Ben benieuwd hoeveel er van de honger zijn omgekomen. Wij mogen blij zijn dat we hier in Nederland wonen denk ik.
Daarnaast is het achteraf altijd gemakkelijk lullen over wat de beste strategie had geweest, maar ik denk dat wij het nog niet zo bizar slecht hebben getroffen.
Hoeveel jaar denk jij dan dat het duurt voordat de risicogroepen zijn gevaccineerd? Ik ga ervan uit dat rond de zomer de ouderen en overigen die binnen de risicogroep vallen wel zijn gevaccineerd en de zorg ontlast is, zodat we grotendeels onze vrijheid wel weer terughebben. Sportscholen en scholen e.d. wel eerder denk ik.Nederland kan het zo jarenlang dan doorgaan.
versoepelingen(winkels openen) = meer besmettingen.
Nieuwe maatregelen(winkels sluiten) = minder besmettingen.
Cijfers gaan dan steeds op en neer
De ouderen die jij bedoeld zijn wel van 60+ers 70+ers 80+ers en die hebben toch maar paar jaar te gaan. Ik denk dat de ic’s juist vol zit met hun. 9 van de 10 die besmet is mankeert niks. Kennissen en collega’s die ik ken mankeerden niks. Ik denk niet dat een pasgemaakte vaccine die kwetsbare mensen gaat beschermen tegen het virus.Hoeveel jaar denk jij dan dat het duurt voordat de risicogroepen zijn gevaccineerd? Ik ga ervan uit dat rond de zomer de ouderen en overigen die binnen de risicogroep vallen wel zijn gevaccineerd en de zorg ontlast is, zodat we grotendeels onze vrijheid wel weer terughebben. Sportscholen en scholen e.d. wel eerder denk ik.
ik zeg het al maanden: hadden ze maar naar dreamy geluisterd!Nederland kan het zo jarenlang dan doorgaan.
versoepelingen(winkels openen) = meer besmettingen.
Nieuwe maatregelen(winkels sluiten) = minder besmettingen.
Cijfers gaan dan steeds op en neer
Bedankt voor je heldere uitleg. Je zou minister president moeten worden.De ouderen die jij bedoeld zijn wel van 60+ers 70+ers 80+ers en die hebben toch maar paar jaar te gaan. Ik denk dat de ic’s juist vol zit met hun. 9 van de 10 die besmet is mankeert niks. Kennissen en collega’s die ik ken mankeerden niks. Ik denk niet dat een pasgemaakte vaccine die kwetsbare mensen gaat beschermen tegen het virus.
Ik vind wel dat als je een virus wilt aanpakken het dan goed moet aanpakken en niet steeds met maatregelen en versoepelingen moet komen en dan steeds gaat zig-zaggen ermee
Je moet wat. Anders gaat de hele economie naar de kloten. T is overigens wel wat kort door de bocht om 60/70 jarigen af te schrijven. Ik hoop toch dat m’n ouders die tegen de 60 aanhangen nog een hele tijd mee gaanDe ouderen die jij bedoeld zijn wel van 60+ers 70+ers 80+ers en die hebben toch maar paar jaar te gaan. Ik denk dat de ic’s juist vol zit met hun. 9 van de 10 die besmet is mankeert niks. Kennissen en collega’s die ik ken mankeerden niks. Ik denk niet dat een pasgemaakte vaccine die kwetsbare mensen gaat beschermen tegen het virus.
Ik vind wel dat als je een virus wilt aanpakken het dan goed moet aanpakken en niet steeds met maatregelen en versoepelingen moet komen en dan steeds gaat zig-zaggen ermee
Anders duurt het zo wel voor een lange tijd. Andere landen waren extremer maar is wel gestopt.
Liever die manier dan zo een jaar leven of langer
Heeft ook geen enkele zin als je buurlanden het niet doen.Die vrijheidsbeperking gaan mensen hier nooit accepteren en past bovendien ook helemaal niet binnen onze cultuur en leefwijze.
Ja sorry maar ik zag dat een 101 jarige vrouw het vaccine toegediend kreeg, en ik dacht bij mezelf.. ach die heeft misschien maar dagen nog te gaan?Je moet wat. Anders gaat de hele economie naar de kloten. T is overigens wel wat kort door de bocht om 60/70 jarigen af te schrijven. Ik hoop toch dat m’n ouders die tegen de 60 aanhangen nog een hele tijd mee gaan