- Waardering
- 10.893
- Lengte
- 1m75
Maar dat is het al. Velen zijn al werkloos
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat is het al. Velen zijn al werkloos
Tot nu toe hoor ik daar weinig over, ook hier.
Volgens VOKA gaan minstens 20% van de zelfstandigen einde van dit jaar niet halen, dit even doortrekken naar het volk dat er werkt... Je gaat er dit jaar dus wel degelijk heel veel van horen.Tot nu toe hoor ik daar weinig over, ook hier.
Nee want dan is iedereen al ingeënt
En ik maar denken dat je een opleiding tot beveiliger volgt. Blijk je gewoon stiekem al jarenlang viroloog te zijn! Ben er mooi ingestonken.De ouderen die jij bedoeld zijn wel van 60+ers 70+ers 80+ers en die hebben toch maar paar jaar te gaan. Ik denk dat de ic’s juist vol zit met hun. 9 van de 10 die besmet is mankeert niks. Kennissen en collega’s die ik ken mankeerden niks. Ik denk niet dat een pasgemaakte vaccine die kwetsbare mensen gaat beschermen tegen het virus.
Ik vind wel dat als je een virus wilt aanpakken het dan goed moet aanpakken en niet steeds met maatregelen en versoepelingen moet komen en dan steeds gaat zig-zaggen ermee
Anders duurt het zo wel voor een lange tijd. Andere landen waren extremer maar is wel gestopt.
Liever die manier dan zo een jaar leven of langer
Volgens VOKA gaan minstens 20% van de zelfstandigen einde van dit jaar niet halen, dit even doortrekken naar het volk dat er werkt... Je gaat er dit jaar dus wel degelijk heel veel van horen.
Goedemiddag😱
Ik ben benieuwd of je dat ook over je oma of je moeder zou zeggen in zo’n situatie.Ja sorry maar ik zag dat een 101 jarige vrouw het vaccine toegediend kreeg, en ik dacht bij mezelf.. ach die heeft misschien maar dagen nog te gaan
Ik ben benieuwd of je dat ook over je oma of je moeder zou zeggen in zo’n situatie.
Dat het virus flink wordt opgeblazen ben ik het mee eens, maar wie ben jij om te bepalen hoe lang iemand nog te leven heeft en om te beslissen dat dat minder prio heeft?
Wat is er mis met jou?
Water is niet natDom persoon zegt iets doms.
In ander nieuws: water is nat.
Ik geloof niet dat zo’n prikje een corona wondermiddel is en dat het beschermt tegen een virus.Ik ben benieuwd of je dat ook over je oma of je moeder zou zeggen in zo’n situatie.
Dat het virus flink wordt opgeblazen ben ik het mee eens, maar wie ben jij om te bepalen hoe lang iemand nog te leven heeft en om te beslissen dat dat minder prio heeft?
Wat is er mis met jou?
Ik geloof niet dat zo’n prikje een corona wondermiddel is en dat het beschermt tegen een virus.
Mijn moeder of oma wilt geen eens een injectie.
Ja als je alle oudjes als “gevoelige personen” beschrijft en het voor iedereen verpest, winkels sluiten, gyms dicht, restaurants dicht, 95% van de bevolking laten lijden aan maatregelen, moetje het niet gek vinden dat ik krom reageer dat zij 70+ers beschermen en zware maatregelen vervolgens nemen terwijl de meerderheid het alleen als een koorts ervaart.
Denk trouwens alleen aan mezelf
Goed dat je dat laatste er even bij zet. Ik had echt werkelijk geen idee namelijk. Man man man....Ik geloof niet dat zo’n prikje een corona wondermiddel is en dat het beschermt tegen een virus.
Mijn moeder of oma wilt geen eens een injectie.
Ja als je alle oudjes als “gevoelige personen” beschrijft en het voor iedereen verpest, winkels sluiten, gyms dicht, restaurants dicht, 95% van de bevolking laten lijden aan maatregelen, moetje het niet gek vinden dat ik krom reageer dat zij 70+ers beschermen en zware maatregelen vervolgens nemen terwijl de meerderheid het alleen als een koorts ervaart.
Denk trouwens alleen aan mezelf
Denken is nou precies hetgeen wat je beter aan anderen kunt overlaten.
Wat voor pan had Wappie in zijn handen?Heb vandaag ook weer een goeie theorie gehoord in de gym.
Reden dat er zes verschillende vaccins zijn is dat de overheid de fabrikanten opdracht heeft gegeven er bepaalde middelen in te doen:
De dagelijkse cijfers m.b.t. besmettingen zijn ook allemaal leugens. Die cijfers verzint de overheid om de te nemen maatregelen te kunnen rechtvaardigen.
- Een vaccin voor de oudjes zodat ze binnen 2-3 jaar omvallen;
- Een vaccin voor allochtonen zodat ze geen kids meer kunnen krijgen;
- Een vaccin voor iedereen om te zorgen dat mensen hun vruchtbaarheid deels verliezen en niet zo oud meer worden. De overbevolking moet immers worden tegengegaan en met de pensioenpremies en kas is er onvoldoende rekening gehouden met de toenemende levensverwachting.
Hij zou zijn moeder/oma gewoon een shot tren+dnp geven en dan zijn ze weer helemaal 100 (niet dat hij dat zelf ooit is geweest)Goed dat je dat laatste er even bij zet. Ik had echt werkelijk geen idee namelijk. Man man man....
Dat jouw moeder of oma geen injectie wilt is helemaal mijn punt niet. Zou jij je zieke moeder of oma ook benoemen als lagere prio omdat ze toch nog maar heel even te leven hebben?
Een lege hersenpan.