MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik geloof niet dat zo’n prikje een corona wondermiddel is en dat het beschermt tegen een virus.
Mijn moeder of oma wilt geen eens een injectie.

Ja als je alle oudjes als “gevoelige personen” beschrijft en het voor iedereen verpest, winkels sluiten, gyms dicht, restaurants dicht, 95% van de bevolking laten lijden aan maatregelen, moetje het niet gek vinden dat ik krom reageer dat zij 70+ers beschermen en zware maatregelen vervolgens nemen terwijl de meerderheid het alleen als een koorts ervaart.

Denk trouwens alleen aan mezelf
Ben het grotendeels met je eens, hoewel ik in de ouderenzorg werk en ook oud ben. Sterker nog, toen de eerste lockdown werd afgekondigd dacht ik meteen aan de economische gevolgen. En dat die hele ouderenzorg enz. enz. een luxe is, die we ons in een slechter economisch klimaat niet meer zullen kunnen veroorloven.

Aan de andere kant is de burgerlijke ongehoorzaamheid wel erg groot en zie ik in mijn omgeving veel mensen die juist meer anderen ontmoeten tijdens de lockdown, inclusief het geven van coronafeestjes, dan normaal.

Laatst bewerkt:
Ben het grotendeels met je eens, hoewel ik in de ouderenzorg werk en ook oud ben. Sterker nog, toen de eerste lockdown werd afgekondigd dacht ik meteen aan de economische gevolgen. En dat die hele ouderenzorg enz. enz. een luxe is, die we ons in een slechter economisch klimaat niet meer zullen kunnen veroorloven.

Aan de andere kant is de burgerlijke ongehoorzaamheid wel erg groot en zie ik in mijn omgeving veel mensen die juist meer anderen ontmoeten tijdens de lockdown, inclusief het geven coronafeestjes, dan normaal.

Daarom vind ik, zoals ik eerder tegen bert zei, dat nederland veel strenger moet zijn en de vrijheid van mensen moet beperken en dat mensen helemaal geen contact meer met elkaar maakt. Ik weet niet hoe ze het deden daar in wuhan met kwetsbare personen. Maar daar hadden zij geen eens vaccine voor nodig om te vechten tegen corona.

Want hoe het nu gaat, gaat het niet goed.
“Als je iets doet, doe het dan goed” geen halve werk van maken maar hele werk. Dus geen intelligente lockdown

Training 🤷‍♀️

Bijlagen

• IMG_20210107_170125.jpg
    IMG_20210107_170125.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 196
Daarom vind ik, zoals ik eerder tegen bert zei, dat nederland veel strenger moet zijn en de vrijheid van mensen moet beperken en dat mensen helemaal geen contact meer met elkaar maakt. Ik weet niet hoe ze het deden daar in wuhan met kwetsbare personen. Maar daar hadden zij geen eens vaccine voor nodig om te vechten tegen corona.

Want hoe het nu gaat, gaat het niet goed
Er zijn nu maatregelen die niet voldoende worden nageleefd, hoe helpen scherpere maatregelen hier dan bij?

Uiteindelijk is dat het enige wat er nog gedaan kan worden, maar naleving van de huidige maatregelen stimuleren (controle, uitleg, desnoods influencers, economisch perspectief) lijkt mij voorlopig een betere.

Ik geloof niet dat zo’n prikje een corona wondermiddel is en dat het beschermt tegen een virus.
Mijn moeder of oma wilt geen eens een injectie.

Ja als je alle oudjes als “gevoelige personen” beschrijft en het voor iedereen verpest, winkels sluiten, gyms dicht, restaurants dicht, 95% van de bevolking laten lijden aan maatregelen, moetje het niet gek vinden dat ik krom reageer dat zij 70+ers beschermen en zware maatregelen vervolgens nemen terwijl de meerderheid het alleen als een koorts ervaart.

Denk trouwens alleen aan mezelf
s2sd2.jpg

Want hoe het nu gaat, gaat het niet goed.
“Als je iets doet, doe het dan goed” geen halve werk van maken maar hele werk. Dus geen intelligente lockdown
Ja, dat herinner ik me. Ff Wuhan gegoogeld: daar zullen ze vast anders met overtreders omgaan dan hier.

Heb vandaag ook weer een goeie theorie gehoord in de gym.
Reden dat er zes verschillende vaccins zijn is dat de overheid de fabrikanten opdracht heeft gegeven er bepaalde middelen in te doen:
  • Een vaccin voor de oudjes zodat ze binnen 2-3 jaar omvallen;
  • Een vaccin voor allochtonen zodat ze geen kids meer kunnen krijgen;
  • Een vaccin voor iedereen om te zorgen dat mensen hun vruchtbaarheid deels verliezen en niet zo oud meer worden. De overbevolking moet immers worden tegengegaan en met de pensioenpremies en kas is er onvoldoende rekening gehouden met de toenemende levensverwachting.
De dagelijkse cijfers m.b.t. besmettingen zijn ook allemaal leugens. Die cijfers verzint de overheid om de te nemen maatregelen te kunnen rechtvaardigen.
Jij moet echt stoppen met tegen jezelf praten.

Reden dat er zes verschillende vaccins zijn is dat de overheid de fabrikanten opdracht heeft gegeven er bepaalde middelen in te doen:
  • Een vaccin voor allochtonen zodat ze geen kids meer kunnen krijgen;
  • Een vaccin voor iedereen om te zorgen dat mensen hun vruchtbaarheid deels verliezen en niet zo oud meer worden. De overbevolking moet immers worden tegengegaan en met de pensioenpremies en kas is er onvoldoende rekening gehouden met de toenemende levensverwachting.
De dagelijkse cijfers m.b.t. besmettingen zijn ook allemaal leugens. Die cijfers verzint de overheid om de te nemen maatregelen te kunnen rechtvaardigen.
Onze overheid kan nog niet eens een verbouwing van de tweede kamer goed plannen, ik snap niet dat mensen dit soort dingen echt denken 🤨

Die cijfers verzint de overheid om de te nemen maatregelen te kunnen rechtvaardigen.
Deze heb ik ook vaak gehoord, alsof de overheid niet bestaat uit mensen die thuis ook een gezin hebben die ook gebukt gaan onder die klote maatregelen.

Onze overheid kan nog niet eens een verbouwing van de tweede kamer goed plannen, ik snap niet dat mensen dit soort dingen echt denken 🤨
O ja, bijna vergeten. Zoveel mensen per dag testen kunnen ze wel, maar een prikje geven niet. Daar klopt iets niet. :P

Er zijn ook mensen die denken dat de aarde plat is of dat wanneer je niet iedere dag vroom je gebed uitspreekt en in de kerk samen zingt, je in de hel komt. En wat dacht je van QAnon-aanhangers.

• Een vaccin voor autochtonen zodat ze geen kids meer kunnen krijgen;
fixed

The Great Reset! :aluhoedje:

Nieuwe theorie....

✓Nieuwe Kent variant (Engeland) van t virus lijkt gevaarlijker voor jongere mensen

✓De vaccins lijken effectief tegen deze variant.

✓Relatief veel laag geschoolde mensen willen geen vaccin
--------------------------------------------+
Theorie:
God en Bill Gates hebben een hekel aan domme mensen en een slimmere mensheid zal blijven leven en plant zich voort

:Trollface: come at me :Trollface:

Nieuwe theorie....

✓Nieuwe Kent variant (Engeland) van t virus lijkt gevaarlijker voor jongere mensen

✓De vaccins lijken effectief tegen deze variant.

✓Relatief veel laag geschoolde mensen willen geen vaccin
--------------------------------------------+
Theorie:
God en Bill Gates hebben een hekel aan domme mensen en een slimmere mensheid zal blijven leven en plant zich voort

:Trollface: come at me :Trollface:
Dit is dus ook survival of the fittest. Net als die Biblebeltgekkies die zich niet laten vaccineren en nergens aan houden, want Gods wil.

Terug
Naar boven