Zegt hij die alles zelf modificeert.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt hij die alles zelf modificeert.

Niet luisteren naar @Steks, die probeert gewoon zijn grind en zand te verkopen aan woekerprijzenLoop vd week zal ik nog even wat verder skarrelen en perfectioneren 💪 bedankt voor de tips
Ben gewoon handig, er moet toch iets meevallen

Ja trek die januskop zijn boekje maar eens open.Niet luisteren naar @Steks, die probeert gewoon zijn grind en zand te verkopen aan woekerprijzen
Iedereen verklaarde me voor gek dat ik thuis allerlei apparaten kocht en niet naar de sportschoool ging! Nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainen🤣Vandaag even geskarrelt en een soort van pauper bench press gemaakt 😂. Alles had ik al in de tuin/garage leggen. alleen even 2 zakken potgrond gehaalt om te proberen, en ging verassend goed.kan pressen tot de stang me borst raakt zonder dat de zakken de grond raken. morgen nog maar even zootje extra zakken in slaan.
Ook ga ik proberen die rekken te verhogen zodat ik ook kan squatten. Kan nu stuk extra oefeningen doen bijv, barbell press/row/curl. maar ook voor de benen squatten/lunges en als ik op een tafel ga staan ook misschien rdl's.
Vlakbij me huis zit een parkje met optrekstangen en kan je ook goed dips doen( maar die kan ik ook doen als ik die hekken wat dichter bij elkaar zet denk ik).
Al met al een hoop extra oefeningen voor nog geen 15euro.
Benieuwd of iemand anders hier ook wat home made heb 💪![]()
Iedereen verklaarde me voor gek dat ik thuis allerlei apparaten kocht en niet naar de sportschoool ging! Nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainen🤣
KanIedereen verklaarde me voor gek dat ik thuis allerlei apparaten kocht en niet naar de sportschoool ging! Nu ben ik de gene die gewoon fatsoenlijk kan trainen🤣
Je ziet er klaar uit om lekker te gaan rellen
ik ga bij jan linders rellen de kwark die ik altijd pak kilo verpakking hadden ze niet
Lat pulley, dumbells, zn bank voor te benchen, curlstang, etc etc ben pas 14....
We willen foto's zien, of heb je op Minecraft een home gym gebouwd?Lat pulley, dumbells, zn bank voor te benchen, curlstang, etc etc ben pas 14....
ViespeukWe willen foto's zien, of heb je op Minecraft een home gym gebouwd?
Vind je foto's van een home gym vies? Vandaar dat je nooit gaat sporten dus
Val ik weer door de mand 😫Vind je foto's van een home gym vies? Vandaar dat je nooit gaat sporten dus
ja dat weten wij inmiddels ook wel met elke dag zo'n foto