XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Brengt toch ook geen extra gains en kost weer meer tijd om naar single digits te cutten.
    Meningen verschillen daar wel over . Mijn eigen ervaring heeft me wel laten inzien dat ik me gewoon stukken beter voel op een lager percentage. Hou de speling liever tussen 8-13% dan 11-15%.

    daarbij is het ook gewoon mooier om er yearround enigszins shredded bij te lopen. En of je daarbij zoveel gains misloopt met een goede bulk en cut timing, ik denk van niet.
     
    Ligt ook wel aan hoe je fat distribution is imo. Sommige mensen komen er prima mee weg om 15+ te staan.
    Eens , maar ook diegene zouden met hun fysiek nog beter tot hun recht komen op een wat lager vp. Maarja iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.
     
    Ligt ook wel aan hoe je fat distribution is imo. Sommige mensen komen er prima mee weg om 15+ te staan.
    En het ligt er ook maar net aan wanneer je 8, 11 of 15% vet hebt. Ik denk niet dat er hier veel leden zijn die daadwerkelijk hun vetpercentage met een goed meetinstrument hebben gemeten.
     
    Ik voel me het ‘best’ op een lager vp maar voel me te skinny, beetje bloofy vind ik er niet slecht uitzien, met kleren dan wel :o t shirts en broeken uitvullen is een stuk gemakkelijker ook
     
    Laatst bewerkt:
    En het ligt er ook maar net aan wanneer je 8, 11 of 15% vet hebt. Ik denk niet dat er hier veel leden zijn die daadwerkelijk hun vetpercentage met een goed meetinstrument hebben gemeten.
    En zelfs een dexa-scan heeft een variatie van 1-2% oid. Er is niets wat met 100% zekerheid de vetpercentage kan meten voor zover ik het nog weet.
     
    Meningen verschillen daar wel over . Mijn eigen ervaring heeft me wel laten inzien dat ik me gewoon stukken beter voel op een lager percentage. Hou de speling liever tussen 8-13% dan 11-15%.

    daarbij is het ook gewoon mooier om er yearround enigszins shredded bij te lopen. En of je daarbij zoveel gains misloopt met een goede bulk en cut timing, ik denk van niet.
    Timing is wel key heb ik langzaam aan geleerd.. sta midden januari droger dan afgelopen zomer.. nu moet ik dit dus vast houden of heeeeeeel rustig opbouwen en dan voor de zomer ff kleine cut doen
     
    Timing is wel key heb ik langzaam aan geleerd.. sta midden januari droger dan afgelopen zomer.. nu moet ik dit dus vast houden of heeeeeeel rustig opbouwen en dan voor de zomer ff kleine cut doen
    Ik vind zelf dat je er het bruutste uit ziet als je van cut terug naar onderhoud/iets er boven gaat zitten. Kan toch prima richting de zomer? Niet yolo bulken nee.
     
    Zo moeilijk is een vetpercentage schatten nou ook weer niet.
     
    Lekker man
    IMG_20210128_151457.jpg
     
    Back
    Naar boven