MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20210128-193437__01.jpg

Ik vind zelf dat je er het bruutste uit ziet als je van cut terug naar onderhoud/iets er boven gaat zitten. Kan toch prima richting de zomer? Niet yolo bulken nee.
Klopt, dan sta je droog alles komt weer vol te zitten en de aders barsten er aan alle kanten uit :D

Shredded, wel wat weinig massa.

Jij bent ook aardig lean gebleven na je laatste cut trouwens
Eigenlijk niet man. Tenminste het ligt er aan waar je het mee vergelijkt, wel t.o.v een tijd geleden ja. Alleen wel weer de fout gemaakt kcal te snel te verhogen uit de cut en na 2 maanden ben je dan weer ‘dik’.

Eigenlijk niet man. Tenminste het ligt er aan waar je het mee vergelijkt, wel t.o.v een tijd geleden ja. Alleen wel weer de fout gemaakt kcal te snel te verhogen uit de cut en na 2 maanden ben je dan weer ‘dik’.
Langzaam kcal opbouwen na een cut vind ik zelf ook tien keer moeilijker dan het cutten zelf , herken het wel

Fucking Ben & Jerry

Herkenbaar. Als ik een bulkblast doe waarin ik me voorneem om “lean” te blijven en rustig kcals te verhogen, en ik zie na 7 of 8 weken “maar” +3kg op de weegschaal, schiet ik in paniek en denk ik dat ik alles verkeerd doe en dat ik niet groei en forever een botje blijf.

Als ik veel minder voorzichtig ben en grote kcal overschotten hanteer en ik gain in 10 weken 10kg, ben ik opeens een fat f**k (vooral nadat de gear je lichaam heeft verlaten zie ik er dan uit als een vetz*k zonder enige massa), en dat is het dus ook niet goed.

Maar persoonlijk heb ik inmiddels al wel de keuze gemaakt dat ik liever te veel eet en een paar kg extra vet aankom, dan dat ik het risico loop om te weinig te eten en niet het maximale eruit te halen. Vet verbanden is easy als je je er toe zet, lean tissue gainen is fucking moeilijk.

Vanaf vandaag 300 kcal omhoog terug naar onderhoud en nog ff wat massa pakken voor de zomer :D

Bijlagen

• 001CF638-FDA7-4A5E-862F-B9ACE4DF2A48.jpeg
    001CF638-FDA7-4A5E-862F-B9ACE4DF2A48.jpeg
    104,3 KB · Weergaven: 199
Herkenbaar. Als ik een bulkblast doe waarin ik me voorneem om “lean” te blijven en rustig kcals te verhogen, en ik zie na 7 of 8 weken “maar” +3kg op de weegschaal, schiet ik in paniek en denk ik dat ik alles verkeerd doe en dat ik niet groei en forever een botje blijf.

Als ik veel minder voorzichtig ben en grote kcal overschotten hanteer en ik gain in 10 weken 10kg, ben ik opeens een fat f**k (vooral nadat de gear je lichaam heeft verlaten zie ik er dan uit als een vetz*k zonder enige massa), en dat is het dus ook niet goed.

Maar persoonlijk heb ik inmiddels al wel de keuze gemaakt dat ik liever te veel eet en een paar kg extra vet aankom, dan dat ik het risico loop om te weinig te eten en niet het maximale eruit te halen. Vet verbanden is easy als je je er toe zet, lean tissue gainen is fucking moeilijk.
Zelfde mentaliteit beter een te grote surplus dan te weinig eten

Zelfde mentaliteit beter een te grote surplus dan te weinig eten
Best krom eigenlijk dat de meesten van ons er zo in staan. We zijn allemaal van plan om nooit te stoppen met trainen dus vanwaar de haast met kcal opbouwen zou je dan denken :p

Kan me overigens wel voorstellen dat tijdens een blast je beter een paar kcal meer kan hebben dan te weinig

Terug
Naar boven