AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Vanaf de luckdown niet meer gesport.
Geen gainz verloren 🤣 wel weer paar kg aangekomen 😫

20210311_091910.jpg

Laatst bewerkt:
Met sicke pomp. Zonder nog steeds te dun. Had hier nog niks gegeten overigens, was 5 uur sochtends na een workout

jep skinny frame, ik weeg dan ook geen f**k. Op camera kan het er aardig uit zien met laag VP en dus pomp. Ik denk na mijn volgende bulk ronde dat het aardig wat kan worden. In het verleden trainde ik veel te zwaar en werd wel sterker, maar je zag er weinig van terug.

jep skinny frame, ik weeg dan ook geen f**k. Op camera kan het er aardig uit zien met laag VP en dus pomp. Ik denk na mijn volgende bulk ronde dat het aardig wat kan worden. In het verleden trainde ik veel te zwaar en werd wel sterker, maar je zag er weinig van terug.
De pose die je aanneemt doet je fysiek geen recht toe
Je trekt je schouder op/naar voren waardoor je minder breedte pakt
Maar jij kan nog wel even lekker doorbulken aan je VP te zien :p
Mijn respect

Wat waren je stats toen dan (kracht/lengte/gewicht etc)

De pose die je aanneemt doet je fysiek geen recht toe
Je trekt je schouder op/naar voren waardoor je minder breedte pakt
Maar jij kan nog wel even lekker doorbulken aan je VP te zien :p
Mijn respect
Oh? ik dacht dat dit juist wel goed was? hoe moet ik dn staan. Nu zie je mijn benen en mijn laats een beetje tenminste. Wat je bedoelt met schouders snap ik nog niet helemaal. Meer naar buiten gedraaid?

Oh? ik dacht dat dit juist wel goed was? hoe moet ik dn staan. Nu zie je mijn benen en mijn laats een beetje tenminste. Wat je bedoelt met schouders snap ik nog niet helemaal. Meer naar buiten gedraaid?
Beste voor poseren vind ik sowieso je telefoon niet vast hebben maar gewoon ergens zetten met een timer, dan kan je een veel natuurlijkere houding aannemen
Anders zit je altijd nog met de hoek van de camera te werken waardoor je houding ook beïnvloed wordt

Wat waren je stats toen dan (kracht/lengte/gewicht etc)
Nou eerst deed ik 115 op bench, 180 dead en squat 140. Zwakke onderrug en glutes en hams, dus die laatste 2 ga ik wel makkelijk omhoog krijgen. Maar bench vind ik erg lastig. Kijk ook maar naar die chest. Ik krijg hem maar niet vol. Ik woog eerst 83 ong. Toen kwam corona en kon ik niet meer zwaar liften. Ik dacht f**k it, ik ga eens keihard cutten om te kijken wat ik onder dat laagje vet heb opgebouwd. lengte is 1,88

Ik vind het ook een goede pose. Zelf ben ik in mijn hardlooptijd 20 jaar geleden ook rond de 80kg geweest en droog, maar toen zag ik er volgens mij niet zo goed uit. Voordeel van een dun skelet.

Terug
Naar boven