XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja ik begin dan met 4. Dat werkt wel een week, misschien 2. Maar erna moet ik echt omhoog. Ik merk gewoon als ik agressief ben met cal inname, dan ga ik echt groeien. Als ik bescheiden blijf, gebeurd er zo weinig.

Soms snap ik niet hoe mensen maanden lang kunnen bulken.

Ik heb dat oprecht nog nooit gedaan. Ik deed 4-6k cal 3 weken en dan adempauze met 2500 1 week. Erna weer omhoog.

Ben tien maanden rond of onder de tien gebleven door omstandigheden. Maar nog 2 weken en dan eindelijk weer bouwen. Ik ben dat droge zo zat.

Je hebt te hoge verwachtingen en je focussed je te veel op de weegschaal.

Als je die progressiefoto's over een jaar weer terugkijkt, is het toch handig om direct datums bij de foto's te zien staan? Het is maar een ideetje hoor.

... Het liften helpt mij niet alleen sterker te worden en het houdt vet van mijn lijf, maar ik blijf veel jonger dan mijn maten die niet liften. Nooit iemand die je op die voordelen van de gains wijst. Zouden ze serieus je bij gym moeten leren. Stuk minder ziektes/depressies/jankertjes die t niet meer zien zitten en woke gaan zitten doen (die heb je heul veul hier in de stad).
Die voordelen. Dat klopt 100%. En ik ben met je eens dat dit te weinig benoemd wordt. Er zijn er ook niet zo veel die dit naturel doen, en lang volhouden.
En hoe ouder, hoe meer die voordelen gaan door wegen. Natuurlijk heb ik wel eens pijnlijke schouders etc, maar met extra dagje rust hersteld dat ook.

Ik weet niet eens wat woke gaan zitten doen betekent :dunno:

Als we het over “voor en na” foto’s hebben en niet zelf kan bedenken wat logischer is dan moet je echt even achter je oren krabben.
Misschien kun jij ons even uit de brand helpen? Mijn boerenlogica zegt links = voor, rechts = na. In die richting lees je immers ook.

Damn wat moeilijk. Zet er gewoon een datum bij.

Soort van back pose
20210313_102633.jpg

Terug
Naar boven