Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik vind het ook een goede pose. Zelf ben ik in mijn hardlooptijd 20 jaar geleden ook rond de 80kg geweest en droog, maar toen zag ik er volgens mij niet zo goed uit. Voordeel van een dun skelet.
ja precies, als je smalle taille hebt en dunne botten en je bent lean, dan lijkt iedere ons spier, wel 2. mijn delts willen op zich wel, dus dan krijg je meer die V vorm.

ja precies, als je smalle taille hebt en dunne botten en je bent lean, dan lijkt iedere ons spier, wel 2. mijn delts willen op zich wel, dus dan krijg je meer die V vorm.
Je benen zijn volgens mij ook goed.
Wat is het zwaarste wat je geweest ben qua lichaamsgewicht ?

Je benen zijn volgens mij ook goed.
Wat is het zwaarste wat je geweest ben qua lichaamsgewicht ?
toen ik zwak en dik was, 91 kg. maar dat was dus zonder gains. Het zwaarste MET gains was 83. Toen at ik tussen de 4k en 6k cal en liet ik het echt varen qua vetpercentage. Het lijkt alsof mijn lichaam reageert op extremen. Dus of ik moet extreem bulken en dan schiet ik omhoog qua kracht en massa, dus ook heel veel vet. met 4k-6k cal. Of ik eet 2200-2500 en ik word GORT droog. Maar ik lijkt aardig wat massa vast te houden. Door de lockdown kan ik mn overgebleven kracht alleen niet testen...dus geen idee. Maar de schouders poppen als ik lean word. Ook al kreeg ik commentaar over verkeerde pose.

toen ik zwak en dik was, 91 kg. maar dat was dus zonder gains. Het zwaarste MET gains was 83. Toen at ik tussen de 4k en 6k cal en liet ik het echt varen qua vetpercentage. Het lijkt alsof mijn lichaam reageert op extremen. Dus of ik moet extreem bulken en dan schiet ik omhoog qua kracht en massa, dus ook heel veel vet. met 4k-6k cal. Of ik eet 2200-2500 en ik word GORT droog. Maar ik lijkt aardig wat massa vast te houden. Door de lockdown kan ik mn overgebleven kracht alleen niet testen...dus geen idee. Maar de schouders poppen als ik lean word. Ook al kreeg ik commentaar over verkeerde pose.
Volgens mij vond @Vypaw dat op die foto de breedte van je schoudergordel niet goed uitkomt, zelf keek ik meer naar de manier waarop je je pecs spant. Ben je 100% natural?

Volgens mij vond @Vypaw dat op die foto de breedte van je schoudergordel niet goed uitkomt, zelf keek ik meer naar de manier waarop je je pecs spant. Ben je 100% natural?
ja, 0 hormonale bijstand, maybe zelfs 1-0 achterstand omdat ik shit slik voor mijn haar. Dat verlaagt je DHT. weet niet, vind ik zelf geen excuus. Maar goed ik neem tot dusver niks. Tegen 40 ofzo wil ik wel wat nemen denk ik.

ja, 0 hormonale bijstand, maybe zelfs 1-0 achterstand omdat ik shit slik voor mijn haar. Dat verlaagt je DHT. weet niet, vind ik zelf geen excuus. Maar goed ik neem tot dusver niks. Tegen 40 ofzo wil ik wel wat nemen denk ik.
Sorry voor de vraag, maar ik was echt benieuwd. Knap om er zo strak bij te staan!

Zeker nog niet nodig, is zo beetje mijn droomfysiek. Hoelang slik je al fina en hoeveel. Ik neem al jaren fina in dosis van 1mg
nog niet nodig wat? fina is voor mijn haar. mijn fysiek is no way droom. Ik ben 75kg bij 1,88 he. Foto is met pomp EN flex. Maar ik kom wel steeds dichter bij. Door omstandigheden heb ik 10(!) maanden niet kunnen bulken. Ik zat steeds op 10% BF of lager. Heel af en toe kon ik een weekje 5k+ cal doen met push/pull/leg en dat hielp wel. Maar nog 2 weken en ik kan eindelijk weer bulk. Fina sinds 19, ben nu 32. Het liften helpt mij niet alleen sterker te worden en het houdt vet van mijn lijf, maar ik blijf veel jonger dan mijn maten die niet liften. Nooit iemand die je op die voordelen van de gains wijst. Zouden ze serieus je bij gym moeten leren. Stuk minder ziektes/depressies/jankertjes die t niet meer zien zitten en woke gaan zitten doen (die heb je heul veul hier in de stad).

Kwestie van een sweetspot vinden, tussen 4000 en 6000 zit een groot verschil.

Kwestie van een sweetspot vinden, tussen 4000 en 6000 zit een groot verschil.
Ja ik begin dan met 4. Dat werkt wel een week, misschien 2. Maar erna moet ik echt omhoog. Ik merk gewoon als ik agressief ben met cal inname, dan ga ik echt groeien. Als ik bescheiden blijf, gebeurd er zo weinig.

Soms snap ik niet hoe mensen maanden lang kunnen bulken.

Ik heb dat oprecht nog nooit gedaan. Ik deed 4-6k cal 3 weken en dan adempauze met 2500 1 week. Erna weer omhoog.

Ben tien maanden rond of onder de tien gebleven door omstandigheden. Maar nog 2 weken en dan eindelijk weer bouwen. Ik ben dat droge zo zat.

Ja ik begin dan met 4. Dat werkt wel een week, misschien 2. Maar erna moet ik echt omhoog. Ik merk gewoon als ik agressief ben met cal inname, dan ga ik echt groeien. Als ik bescheiden blijf, gebeurd er zo weinig.

Soms snap ik niet hoe mensen maanden lang kunnen bulken.

Ik heb dat oprecht nog nooit gedaan. Ik deed 4-6k cal 3 weken en dan adempauze met 2500 1 week. Erna weer omhoog.

Ben tien maanden rond of onder de tien gebleven door omstandigheden. Maar nog 2 weken en dan eindelijk weer bouwen. Ik ben dat droge zo zat.
Het voelt alsof ik teksten lees van @wesleyb8

IMG_20210313_074700_248.jpg

@Quadzilla* misschien handig om ook even datums onder de foto's te zetten?

Terug
Naar boven