- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
100 en 90 is wat mij betreft hetzelfde.Maar dan rijden we straks allemaal max 90km/u over de snelweg. Dat ga je ons toch niet aandoen ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100 en 90 is wat mij betreft hetzelfde.Maar dan rijden we straks allemaal max 90km/u over de snelweg. Dat ga je ons toch niet aandoen ?
Bodybuilding forum is Nederlands toets geworden🤣Pull ups is meervoud, dus hebben in plaats van heeft.![]()
Jullie jongelui maken het soms wel erg bontdt met taalgebruik.
Hoe ben jij door de toelatingsvragen gekomen?
*toets Nederlands
nHet typen van volzinnen is ook al een hele opgave voor sommige hier.
Ik doelde meer op het weglaten van willekeurige woorden in een zin.
Sorry, het is komkommertijd.
Ik denk dat het een beter idee is om dit topic te gebruiken voor het plaatsen van foto's.Is het trouwens geen goed idee om een toelatingsvraag voor het forum in te bouwen bij eerste aanmelding?
Ik denk dat het een beter idee is om dit topic te gebruiken voor het plaatsen van foto's.

Ik distantieer mij hier volledig vanJullie jongelui maken het soms wel erg bontdt met taalgebruik.
.
Yep. Nu zijn de taalgains van sommige leden, overtuigender dan de musclegains.Ik denk dat het een beter idee is om dit topic te gebruiken voor het plaatsen van foto's.
Een enkeling heeft brawn en brain (uitspraak van mijn Engelse ex).Yep. Nu zijn de taalgains van sommige leden, overtuigender dan de musclegains.
Vind jij het ook altijd heel irritant wanneer mensen hun zinnen nietHet typen van volzinnen is ook al een hele opgave voor sommige hier.
Boeien ruurd