- Waardering
- 15.917
Kan je elke dag om 10:00 een update foto plaatsen @Quadzilla* ? Dan kunnen we dagelijks het verschil bijhouden!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wel ikea kastoe
Er missen alleen een paar schroeven en onderdelen.
bouwtekening is ook al jaren zoek

aub ná mijn ochtendfapKan je elke dag om 10:00 een update foto plaatsen @Quadzilla* ? Dan kunnen we dagelijks het verschil bijhouden!!
..... nou ik zal geen foto update meer posten op deze forumKan je elke dag om 10:00 een update foto plaatsen @Quadzilla* ? Dan kunnen we dagelijks het verschil bijhouden!!

Gewoon “toen en nu” zeggen, anders krijg je de vraag voor en na wat?Als we het over “voor en na” foto’s hebben en niet zelf kan bedenken wat logischer is dan moet je echt even achter je oren krabben.
..... nou ik zal geen foto update meer posten op deze forum![]()
Het helpt als je ermee indruk kan maken, abs kunnen erg aantrekkelijk zijn. Ik had eens een vriendin erg die goed reageerde op mijn gebrek aan vet (toen).Ja ik begin dan met 4. Dat werkt wel een week, misschien 2. Maar erna moet ik echt omhoog. Ik merk gewoon als ik agressief ben met cal inname, dan ga ik echt groeien. Als ik bescheiden blijf, gebeurd er zo weinig.
Soms snap ik niet hoe mensen maanden lang kunnen bulken.
Ik heb dat oprecht nog nooit gedaan. Ik deed 4-6k cal 3 weken en dan adempauze met 2500 1 week. Erna weer omhoog.
Ben tien maanden rond of onder de tien gebleven door omstandigheden. Maar nog 2 weken en dan eindelijk weer bouwen. Ik ben dat droge zo zat.
Vind ik ook logischer inderdaad. Maar wat is het doel van foto's vergelijken van één week verschil? Je ziet dan geen enkel verschil namelijk.Klopt.. maar het logischer is dat de meeste recente foto rechts staat.
Is ook prima. Toen en nu is nog steeds van links naar rechtsGewoon “toen en nu” zeggen, anders krijg je de vraag voor en na wat?

Ben je zen geworden van pull-ups? snap ut nie
Pull ups is meervoud, dus hebben in plaats van heeft.

Stem D66! Die zetten zwaar in op onderwijs. Dan zien we dit soort tenenkrommende memes in de toekomst minder vaak voorbijkomen.

Maar dan rijden we straks allemaal max 90km/u over de snelweg. Dat ga je ons toch niet aandoen ?Stem D66! Die zetten zwaar in op onderwijs. Dan zien we dit soort tenenkrommende memes in de toekomst minder vaak voorbijkomen.![]()
10km/u minder maakt ook niet meer uit.Maar dan rijden we straks allemaal max 90km/u over de snelweg. Dat ga je ons toch niet aandoen ?
en dan is de stap naar alles 80 km/u ook niet meer zo groot

Nou, dat is dan wel weer meer dan 10%.en dan is de stap naar alles 80 km/u ook niet meer zo groot![]()