XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

InShot_20210327_174900211.jpg

11 weeks out
3912 kcal
Nu nog even het lachen oefenen 😬

84kg op 1m94. soms lijkt het nog wat 🥲

Tijdje meer gefocust op schouders, die waren lange tijd zwak door blessures van het werk. lijken wat beter in proportie te vallen nu. Denk dat ik nu wat meer ga focussen op triceps.
Snapchat-487742331.jpg
als ik die massa zou hebben, met mijn vermogen tot droog trainen...valt cutten jou zwaar? ik lees dit vluchtig door. Weet niet precies waar je mee bezig bent

84kg op 1m94. soms lijkt het nog wat 🥲

Tijdje meer gefocust op schouders, die waren lange tijd zwak door blessures van het werk. lijken wat beter in proportie te vallen nu. Denk dat ik nu wat meer ga focussen op triceps.
Snapchat-487742331.jpg

Als ik jou was zou ik me gewoon op alle bodyparts blijven focussen. Over een jaar of 5 zie je dan vanzelf wel wat een weak point is en wat niet.

als ik die massa zou hebben, met mijn vermogen tot droog trainen...valt cutten jou zwaar? ik lees dit vluchtig door. Weet niet precies waar je mee bezig bent
Cutten gaat wel maar lever dan ook redelijk veel massa in. vooral buikvet gaat moeilijk weg. over het algemeen heb ik met cutten(qua voeding) geen probleem. momenteel doe ik een mini cut op 3100kcal

Als ik jou was zou ik me gewoon op alle bodyparts blijven focussen. Over een jaar of 5 zie je dan vanzelf wel wat een weak point is en wat niet.
Focus ook op alle body parts, maar heb met upper body training altijd 1 oefeninf beschikbaar om net wat meer focus te leggen op die spiergroep

November 2020
Screenshot_20210327-140308_Chrome.jpg

Vorige week
Screenshot_20210327-140153_Gallery.jpg

Verschillende poses i know maar ik boek progressie. En dan waren de gyms ook nog dicht 🤣 normaal kom ik 10kg aan 😁
Goede progressie hoor, petje af. Nog een beetje minder vet, meer massa en een dubbelzijdig plakbandje achter je oor en deze slayer is niet meer te stoppen.

En merk je dat je nu ook meer aandacht krijgt van de vrouwtjes? En dan bedoel ik niet je moeder en je zus.

Terug
Naar boven