- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn BMI is 31,1. En nu?Vrouw. Oude taart van bijna 41. Gelukkig getrouwd. Bmi van 30. Ik maak me geen illusies anders had ik wel een betere foto gepost.
Ophangen
Mooie verhouding schouders/taille!Bekijk bijlage 523846Eindelijk durf ik weer wat foto’s te maken en komt er weer wat vorm in. Zijn nog niet waar we in september waren maar weer goed op weg.
Thanks!
Goeie shape.Bekijk bijlage 523846Eindelijk durf ik weer wat foto’s te maken en komt er weer wat vorm in. Zijn nog niet waar we in september waren maar weer goed op weg.

Gewoon aas zetten dan hoef je niet te trainen.Mijn benen lopen behoorlijk achter dus hoe krijg je nou echt die “quad sweep” ik kan namelijk niet squatten op het moment![]()
Doet hij toch al?
Ja gvd, 10kliko kwijt en vetpercentage was gestegen. Al die tijd niet op voeding gelet en niet wezen trainen. + de feestjes die wel doorgaan nou dan gaat het snel.Je bent zo te zien wel veel kwijtgeraakt. Hoeveel kilo? Sterkte iig
Vind het zelf wel meevallen maar ja hier ook veel massa verloren helaas😅Goeie shape.
Ik kan mij herinneren dat jij bizar dikke poten had. Heb je hier veel massa op verloren?
Toch nog steeds best gruwelijk voor er een tijdje uit gelegen te hebben.
Inderdaad @mrcactus als je al die tijd niet getraind hebt heb je echt veel behoudenToch nog steeds best gruwelijk voor er een tijdje uit gelegen te hebben.
Thanks, zo zie ik dat zelf helaas niet hahaToch nog steeds best gruwelijk voor er een tijdje uit gelegen te hebben.
Heb voor 3k gym equipment gekocht dus ben geen sportschool meer nodig atmInderdaad @mrcactus als je al die tijd niet getraind hebt heb je echt veel behouden
geen mogelijkheid tot buiten trainen bij je gym of elders in de regio?

beunhaas is het
Wie
jij , je bent namelijk geen koekenbakker