XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Links is medewerker bij de mac donalds ben het niet met je eens vind rechts veel mooier
't is ook maar net wat je makkelijker afgaat hé. Je bent een hoop vet kwijt, en volume komt vast wel weer als de gyms open gaan? Je bent in ieder geval bewust bezig en dichterbij je persoonlijke doelen. Dat laatste is altijd een goed iets

't is ook maar net wat je makkelijker afgaat hé. Je bent een hoop vet kwijt, en volume komt vast wel weer als de gyms open gaan? Je bent in ieder geval bewust bezig en dichterbij je persoonlijke doelen. Dat laatste is altijd een goed iets
Ik kan nu buiten trainen in een tent bij de gym kan alle compounds pakken. Maar isolatie zoals kabels leg extension machines die mis ik. Ja ik ga nu gewoon voor 10% vet en dan daarna droge massa bouwen op onderhoud of op +100

Ik kan nu buiten trainen in een tent bij de gym kan alle compounds pakken. Maar isolatie zoals kabels leg extension machines die mis ik. Ja ik ga nu gewoon voor 10% vet en dan daarna droge massa bouwen op onderhoud of op +100
Als “beginner” heb je ook nauwelijks isolaties nodig om te groeien dus staar je daar niet blind op. Gewoon focussen op progressief laden op de grote lifts en je gaat gegarandeerd vooruit

Dat kan. Maar ik zou na je cut in ieder geval op een andere manier doorgaan zoals je deed. Je hebt amper progressie gemaakt in ruim een jaar tijd.
Vind je het gek heb wel 4maand niet met gewichten kunnen trainen door corona. Heb nu geluk dat ik in de tent kan trainen. Maar ben wel gewoon vooruit gegaan met kracht dit jaar 100kg pr en 140kg squat. Daar ligt het niet aan het ligt eraan dat ik in augustus september vorig zomer gewoon nog niet droog was en weer te agressief ging bulken daar heb ik van geleerd dat ga ik sowieso anders aanpakken na deze cut

Dan kan ik gewoon wat langer groeien zonder dat ik weer veel vet erbij krijg

Dus amper of zelfs geen surplus als je gaat massa bouwen binnekort ?

Dus amper of zelfs geen surplus als je gaat massa bouwen binnekort ?
De vraag is ook maar wat zijn onderhoud is en of die +100 kcals dan ook daadwerkelijk 100 kcals surplus is. Dat is allemaal nattevingerwerk en de enige manier om erachter te komen is trial en error en uitproberen op hoeveel kcal je op gewicht blijft en vanuit daar verhogen.

Teveel mensen kijken op naar die instagrammers die heel het jaar shredded zijn.. Blij dat ik die zooi niet heb
Ik heb een hekel aan shredded zijn 😂, de eerste dag dat ik alle 6 mn blokjes zie is de dag dat ik gelijk weer ga bulken

De vraag is ook maar wat zijn onderhoud is en of die +100 kcals dan ook daadwerkelijk 100 kcals surplus is. Dat is allemaal nattevingerwerk en de enige manier om erachter te komen is trial en error en uitproberen op hoeveel kcal je op gewicht blijft en vanuit daar verhogen.
Is even uitvogelen ja gelijk heb je

Klopt maar een 100 kcal surplus eerlijk man, er zijn dan dagen dat je meer verbrand dan die 100kcal surplus en je eigenlijk in tekort weer zit, in mijn ogen moet je toch minstens een 300kcal erboven op eten

Klopt maar een 100 kcal surplus eerlijk man, er zijn dan dagen dat je meer verbrand dan die 100kcal surplus en je eigenlijk in tekort weer zit, in mijn ogen moet je toch minstens een 300kcal erboven op eten
Is even uitvogelen straks als ik op 10% ben eerst even kijken wat het aantal kcal is waar me gewicht gelijk op blijft

Vind je het gek heb wel 4maand niet met gewichten kunnen trainen door corona. Heb nu geluk dat ik in de tent kan trainen. Maar ben wel gewoon vooruit gegaan met kracht dit jaar 100kg pr en 140kg squat. Daar ligt het niet aan het ligt eraan dat ik in augustus september vorig zomer gewoon nog niet droog was en weer te agressief ging bulken daar heb ik van geleerd dat ga ik sowieso anders aanpakken na deze cut

Goed dat je ervan geleerd hebt.

354E0B6F-D16D-4D0D-A85F-FDD4DF24813B.jpeg

Wou deze foto hier toch even delen links daar was ik 84kg aan het einde van mijn eerste bulk vorig jaar (18januari 2020) rechts is nu. Wil nu voor die zieke 10% gaan en van uit daar droog bouwen op onderhoud of hooguit +100 boven op onderhoud.
Sorry maar links heb je veel meer massa, links is veel beter

Terug
Naar boven