Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een strikje rond jouw eieren?Kom terug op werk na m’n vakantie, is m’n werkplek versiert met allerlei shit![]()
Heeft die gast je werkplek ingenomen? 😋Kom terug op werk na m’n vakantie, is m’n werkplek versiert met allerlei shit![]()
Lmao dat kapsel + tattoos en fysiek. Jij werkt toch ook in IT? Hoe reageren ze daarop? Normaliter werken er alleen skinnyfat soyboys in de ICT/IT, dus dan val je al heel snel op.Kom terug op werk na m’n vakantie, is m’n werkplek versiert met allerlei shit![]()
precies @VonkLmao dat kapsel + tattoos en fysiek. Jij werkt toch ook in IT? Hoe reageren ze daarop? Normaliter werken er alleen skinnyfat soyboys in de ICT/IT, dus dan val je al heel snel op.
Ik werk hier nu bijna 10 jaar, toen ik hier net kwam werken had ik veel minder tattoos en was ik idd skinny fatLmao dat kapsel + tattoos en fysiek. Jij werkt toch ook in IT? Hoe reageren ze daarop? Normaliter werken er alleen skinnyfat soyboys in de ICT/IT, dus dan val je al heel snel op.

Oh op die fiets. Dat gaat wel tricky worden als je ooit een andere baan gaat zoeken. Heb genoeg sollicitatiegesprekken gehad waar van die nerds constant heel zenuwachtig naar mijn armen keken, alsof ik ze iets wilde aan doen. Meestal wordt er niet positief op gereageerd. Zeker niet door wat oudere managers. Heb echt al hele gare dingen meegemaakt iig. Beetje een generatiekloofje vermoed ik. Ik kan me niet voorstellen als je dan ook nog zo'n kapsel+ zichtbare tattoos hebt.Ik werk hier nu bijna 10 jaar, toen ik hier net kwam werken had ik veel minder tattoos en was ik idd skinny fat
Inmiddels kennen ze mij hier wel een beetje en verbaast niets ze eigenlijk meer.
Wel altijd grappig als iemand mij nog nooit heeft gezien daar en vervolgens juist verbaast zijn hoe aardig en behulpzaam ik ben (niet mijn woorden)![]()
Ja ik heb wat dat betreft op veel vlakken m’n eigen glazen ingegooid. Stel dat ik bij een ander bedrijf zou willen werken dan vind ik heus wel wat, maar de kansen zijn zeker kleiner.Oh op die fiets. Dat gaat wel tricky worden als je ooit een andere baan gaat zoeken. Heb genoeg sollicitatiegesprekken gehad waar van die nerds constant heel zenuwachtig naar mijn armen keken, alsof ik ze iets wilde aan doen. Meestal wordt er niet positief op gereageerd. Zeker niet door wat oudere managers. Heb echt al hele gare dingen meegemaakt iig. Beetje een generatiekloofje vermoed ik. Ik kan me niet voorstellen als je dan ook nog zo'n kapsel+ zichtbare tattoos hebt.
Toch een carriereswitch en toch bij hetzelfde bedrijf blijven (arbeidsvoorwaarden krijg ik nergens anders zo goed als hier, en een baan die coronaproof is).Beetje afhankelijk wat voor bedrijf het is en wat voor mensen er werken. Spieren + tattoos blijven altijd een taboo, omdat het meestal wordt geassocieerd met het low life stereotype meathead die niets kan en hele dag in de gym zit etc.Mijn ervaring is dat ze meestal allang blij zijn dat ze iemand hebben gevonden die voldoet aan de functie-eisen. Ik heb bij IT-bedrijven echt de meest uiteenlopende gare types gezien.
Kom terug uit de gevangenis, is m’n werkplek versiert met allerlei shit![]()
maak die muur nou....oh wacht.

Gras maaien ze ook niet.
Klopt ook welBeetje afhankelijk wat voor bedrijf het is en wat voor mensen er werken. Spieren + tattoos blijven altijd een taboo, omdat het meestal wordt geassocieerd met het low life stereotype meathead die niets kan en hele dag in de gym zit etc.

Inkoppertje. Daar werk ik ook in de IT. Zolang je kunt Googelen kom je al heel ver.