- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
hoe dan wel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe dan wel?
Gewoon binnen aan het trainen?Startgewicht lichte minicut 6 weekjes @111 kg
Bekijk bijlage 524132
Ff foto binnen maken na het pissen en water pakken. Buiten in de tent is het heerlijk.
Dat mag officeel ook niet meende ik?Ff foto binnen maken na het pissen en water pakken. Buiten in de tent is het heerlijk.
![]()
Anaal
Op basis van deze foto zou ik eerder gaan bulken dan cuttenStartgewicht lichte minicut 6 weekjes @111 kg
Bekijk bijlage 524132

kiezen

Ik ben sinds de contest weer zo'n 10 kg aangekomen, dus een minicut is wel op z'n plaats en daarna weer verder bouwen. Armen en schouders blijven meestal wel droog bij mij, buik en rug minder.Op basis van deze foto zou ik eerder gaan bulken dan cutten
Maar misschien ben ik daarom ook dik
Klopt, officieel moet je dus maar op straat pissen en je handen niet wassen veronderstel ik. Ik begrijp niet zo goed wie die regels heeft bedacht en waarom.
Nu nog leren lachenStartgewicht lichte minicut 6 weekjes @111 kg
Bekijk bijlage 524132

Startgewicht lichte minicut 6 weekjes @111 kg
Bekijk bijlage 524132
Wat zijn dat voor pussygewichten.

je bent wel een grote jongen geworden. Hoe is het met de kuiten ?Startgewicht lichte minicut 6 weekjes @111 kg
Bekijk bijlage 524132

Kuiten zijn altijd wel oke geweest, bovenbenen zit eindelijk progressie in, maar langzaam.je bent wel een grote jongen geworden. Hoe is het met de kuiten ?![]()
Deftige cut zou goed zijn ! Massa is er
Beesachtig arkadaş