- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Klopt is met een soort steen, soms in combinatie met cupping. Heb het verleden jaar verschillende keren laten doen maar voor mijn klachten deed het niks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt is met een soort steen, soms in combinatie met cupping. Heb het verleden jaar verschillende keren laten doen maar voor mijn klachten deed het niks
Klopt,!Klopt is met een soort steen, soms in combinatie met cupping. Heb het verleden jaar verschillende keren laten doen maar voor mijn klachten deed het niks
Heeft het je geholpen?
Ze verzinnen ook steeds weer iets nieuwsKlopt is met een soort steen, soms in combinatie met cupping. Heb het verleden jaar verschillende keren laten doen maar voor mijn klachten deed het niks

Voor iemand van 50+ natural, ja, topfysiekAls we dat al een topfysiek gaan noemen...
Maar wel in goede shape ja. Klaar voor de zomer.
Mega droog! Heel erg netjesMotivatie is ver te zoeken de laatste 2 maanden ofzo. Raffel de trainingen af en let slecht op m’n voer ( voor mijn doen dan ).
Gym moet nu wel snel open anders blijft er helemaal niks meer van me over.
![]()
Bestaat al lang, komt uit Azië
Je verwacht toch niet dat er bodybuilders op dit forum zitten, toch?Als we dat al een topfysiek gaan noemen...

Beste man is over de 50 he..Als we dat al een topfysiek gaan noemen...
Wel zwakkelingen die denken dat hun nephormonen echt zijn.Je verwacht toch niet dat er bodybuilders op dit forum zitten, toch?
![]()
Of oudjes die denken dat ze vroeger heel wat voorstelde.Wel zwakkelingen die denken dat hun nephormonen echt zijn.
Alleen mannen met een micro penisJe verwacht toch niet dat er bodybuilders op dit forum zitten, toch?
![]()
Ik heb in ieder geval geen last van een minderwaardigheidscomplex.Of oudjes die denken dat ze vroeger heel wat voorstelde.
Grootheidswaanzin eerderIk heb in ieder geval geen last van een minderwaardigheidscomplex.

Oh je hebt je erbij neergelegd dat er niks meer aan te doen is? Aan een dood paard moet je niet trekken, inderdaad.Ik heb in ieder geval geen last van een minderwaardigheidscomplex.
Mannen met nephormonen zijn nog erger dan vrouwen met siliconenborsten en opgespoten lippen.Oh je hebt je erbij neergelegd dat er niks meer aan te doen is? Aan een dood paard moet je niet trekken, inderdaad.