- Waardering
- 18.834
Moet je niet aan je eigen hart denken met je anabowlenhart!?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je niet aan je eigen hart denken met je anabowlenhart!?

Something else is triggerd here. Wil je er over praten?Mannen met nephormonen zijn nog erger dan vrouwen met siliconenborsten en opgespoten lippen.
Niks mis mee 😍Mannen met nephormonen zijn nog erger dan vrouwen met siliconenborsten en opgespoten lippen.
Mijn armen zijn zonder trainen al dikker dan 40cm bij een vrij laag vet%. Als enhanced mannetjes een grote mond krijgen en denken dat ze wat voorstellen raak ik soms geïrriteerd.Oh je hebt je erbij neergelegd dat er niks meer aan te doen is? Aan een dood paard moet je niet trekken, inderdaad.
Oh. Oke man.Mijn armen zijn zonder trainen al dikker dan 40cm bij een vrij laag vet%. Als enhanced mannetjes een grote mond krijgen en denken dat ze wat voorstellen raak ik soms geïrriteerd.
zit ook bijna op 80cm, echt enorm lang geledenJelly, mijn taille is pas 80 cm als ik helemaal ripped ben![]()

Je bent ook een stuk groter hè. 80cm bij jouw lengte is bruut toch.Jelly, mijn taille is pas 80 cm als ik helemaal ripped ben![]()
69Laagste hier was 69cm.Maar dat zal ook stukje missende massa op abs zijn.
ik train m’n abs nauwelijks en denk ook dat m’n taille mede daardoor vrij smal is. Dikke blokken erop is natuurlijk ook bruut.Groot deels genetisch bepaald. Ik zit met 20% plus vet percentage ook nog op een 85cm taille.69ik train m’n abs nauwelijks en denk ook dat m’n taille mede daardoor vrij smal is. Dikke blokken erop is natuurlijk ook bruut.