Doe eens niet zo melodramatisch man. Die actie m.b.t. het verwijderen van je account ging toch ook helemaal nergens over. Als je werkelijk je account wilde verwijderen had je wel een DM gestuurd naar een mod. Dit kwam net zo overtuigend over als iemand die iedereen kenbaar ging maken dat hij zelfmoord ging plegen door van een stoeprand af te springen.Ik lees af en toe wel mee hoor, maar de lol is er een beetje van af.
Vind het trouwens wel grappig dat er meteen met de trenkaart gesmeten wordt, alsof dbb zo geweldig is
Altijd dezelfde grappen en gejank, beetje slaapverwekkend. Maar hey gooi het maar op tren, lig er niet wakker van.
Verder gaat hier alles goed, drukke werkweken gehad van 60-70 uur en nu eindelijk een weekje vrij. Dus deze week wat minder strict cutten en lekker genieten van mijn gezin.
Oja moest trouwens wel lachen om de kattenbak van Thomasje. Fucking 600 piek aan een schijtbak en geen euro uit willen geven aan een buitengym gedurende corona lockdown. Echte reden is natuurlijk omdat hij zich niet durfde te laten zien aangezien er ook leden van dbb daar trainden. En maar huilie huilie doen om zijn plastic gewichtjes.
Tot de volgende hommels. Adios.
![]()
Maar goed, je bent niet zelf niet als je tren hebt. Ik ken het niet. Helaas merk je dat pas als je van die shit af bent. Letterlijk bijna iedereen, waaronder ikzelf, gedraagt zich anders als er tren in je lichaam zit. Ik heb zelf ook talloze soortgelijke cringe tren acties uitgevoerd waar jij mij volgens mij ook op hebt gewezen en ik achteraf zelf ook om kon lachen. Dat is ook één van de redenen waarom ik die shit niet meer gebruik. Maar gelukkig sta je er goed bij, dus is het niet helemaal voor niets geweest.
En ja klopt, dat is inderdaad de reden. Ik had gehoopt dat dit duistere geheim tussen ons zou blijven. Ik zal binnenkort maar ook een poging wagen om mijn account te verwijderen, want ik weet niet hoe ik dit anders kan verkroppen.