- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
De volgende keer misschien de kuiten wat aanspannen, dat maakt de foto completer.Ik denk niet dat dickpics toegestaan zijn hier, dus hier de 5e laatst genomen foto.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De volgende keer misschien de kuiten wat aanspannen, dat maakt de foto completer.Ik denk niet dat dickpics toegestaan zijn hier, dus hier de 5e laatst genomen foto.
Ik wil je welkom heten bij #teamnocalvesIk denk niet dat dickpics toegestaan zijn hier, dus hier de 5e laatst genomen foto.
elke dag 100 reps zoals stan efferding zegt
babybillen huid, al de knoopjes zijn weg!

@Sanca Saxon is er nog steeds hoorKan het fototopic niet prive worden ofzo?
elke keer mensen die hun foto hier posten, hun complimentjes ontvangen, 2 maand verdwijnen, geen enkel bericht en welk ander topic dan ook, en dan begint het verhaal van voor af aan
geen haat ofzo maar t viel me op , leek me niet de bedoeling dat dit een ‘rate my physique and f*ck off’ is

Ik zit in de positie waarin ik zo gehaat wordt dat mijn fysiek geen rating krijgt maar wel een f**k off.
Nee
Waarom niet?elke keer mensen die hun foto hier posten, hun complimentjes ontvangen, 2 maand verdwijnen, geen enkel bericht en welk ander topic dan ook, en dan begint het verhaal van voor af aan
geen haat ofzo maar t viel me op , leek me niet de bedoeling dat dit een ‘rate my physique and f*ck off’ is
Niet echt hoe een forum normaliter werkt maar sure
Ieder mag zelf bepalen en welke frequentie er hier gepost wordt en in welke topics dit is. Daar zijn geen regels voor.

Absoluut niet mijn intentie om anderen af te kraken maar vind het gedrag van ‘hier like mn foto en dan ga ik weer’ zonder enige interactie en welk ander topic dan ook wel een beetje apartHet staat je natuurlijk vrij om iemand een onzekere aandachtsh**r te noemen i.p.v. te complimenteren![]()
Topic titel: plaats je laatst genomen foto
O ja nu je het zegt. Viel mij niet opIk zit in de positie waarin ik zo gehaat wordt dat mijn fysiek geen rating krijgt maar wel een f**k off.

Je zou kunnen instellen dat je pas bij 50 post in die foto sectie kan posten of zoiets.Ieder mag zelf bepalen en welke frequentie er hier gepost wordt en in welke topics dit is. Daar zijn geen regels voor.
Verstelbare halterbanken zijn ook om op te liftenTopic titel: plaats je laatst genomen foto
Lid plaatst een laatst genomen foto.
Post is ontopic.
Zo werkt een forum

Ja en squatracks zijn niet bedoeld om je chick aan vast te binden, I know I know