- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Nee, 't was een vraag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, 't was een vraag.
Dankjewel ☺
Op deze foto's komt je shape beter tot zn recht dan wat in je insta story stond.geen top 6.
wel 7de van de 11
dc Luxemburg
plan groeien tot volgend jaar +10 kg droog dat is het doel. wanneer en welke wedstrijd weten we niet. misschien eind volgend jaar
Ja jij ook

Ik denk dat je eerst de massa, die je aangeeft te willen behalen, op je lijf moet zien te krijgen voordat je ook maar aan een volgende wedstrijd denkt.wanneer welke wedstrijd zijn we nog helemaal niet uit.. maaaaar dat is het uiteindelijk doel ja!
een dik jaar ja.
helemaal met je eens !! ik ga zoiezo eerst groeien en genoeg massa maken nu ik off ga.. en dan pas een wedstrijd doen hoor ..Ik denk dat je eerst de massa, die je aangeeft te willen behalen, op je lijf moet zien te krijgen voordat je ook maar aan een volgende wedstrijd denkt.
Ik heb veel respect voor het feit dat je op podium staan en het fysiek wat je neerzet maar ik zie steeds vaker dat mensen eerst een wedstrijd kiezen en dan pas ècht aan het werk gaan.
Ik denk dat je eerst de massa, die je aangeeft te willen behalen, op je lijf moet zien te krijgen voordat je ook maar aan een volgende wedstrijd denkt.
Ik heb veel respect voor het feit dat je op podium staan en het fysiek wat je neerzet maar ik zie steeds vaker dat mensen eerst een wedstrijd kiezen en dan pas ècht aan het werk gaan.
Als je 10kg pure spiermassa wil pakken in één jaar zul je het toch echt serieus moeten overwegen. En wat is daar op tegen als dat je ambitie is?
ja .. maar ga niks overhaast doen. zien wel..Als je 10kg pure spiermassa wil pakken in één jaar zul je het toch echt serieus moeten overwegen. En wat is daar op tegen als dat je ambitie is?