MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Oh. Nou zoals ik al zei denk ik dat wide stance squats het beste is voor adductor ontwikkeling. Geloof niet dat je dikke vleeslappen tussen je benen kweekt van die adductor machine. Maar zo af en toe is het wel eens lekker om daarmee te pre exhausten en dan over te gaan naar squats.

Gisteren een vreetfestijn gehad op de bbq tot laat, kon amper wat naar binnenkrijgen voor de training nog vannochtend maar toch weer een goede pomp.
Snapchat-559100477.jpg

geen top 6.
wel 7de van de 11
dc Luxemburg

plan groeien tot volgend jaar +10 kg droog dat is het doel. wanneer en welke wedstrijd weten we niet. misschien eind volgend jaar

Bijlagen

• JC LUX DC Panis-40.jpg
    JC LUX DC Panis-40.jpg
    118,4 KB · Weergaven: 291
  • JC LUX DC Panis-9.jpg
    JC LUX DC Panis-9.jpg
    104,6 KB · Weergaven: 284
Laatst bewerkt:
Je bent voor mij nr1, je staat er prachtig bij!

geen top 6.
wel 7de van de 11
dc Luxemburg

plan groeien tot volgend jaar +10 kg droog dat is het doel. wanneer en welke wedstrijd weten we niet. misschien eind volgend jaar
Op deze foto's komt je shape beter tot zn recht dan wat in je insta story stond.

wanneer welke wedstrijd zijn we nog helemaal niet uit.. maaaaar dat is het uiteindelijk doel ja!
een dik jaar ja.
Ik denk dat je eerst de massa, die je aangeeft te willen behalen, op je lijf moet zien te krijgen voordat je ook maar aan een volgende wedstrijd denkt.

Ik heb veel respect voor het feit dat je op podium staan en het fysiek wat je neerzet maar ik zie steeds vaker dat mensen eerst een wedstrijd kiezen en dan pas ècht aan het werk gaan.

Ik denk dat je eerst de massa, die je aangeeft te willen behalen, op je lijf moet zien te krijgen voordat je ook maar aan een volgende wedstrijd denkt.

Ik heb veel respect voor het feit dat je op podium staan en het fysiek wat je neerzet maar ik zie steeds vaker dat mensen eerst een wedstrijd kiezen en dan pas ècht aan het werk gaan.
helemaal met je eens !! ik ga zoiezo eerst groeien en genoeg massa maken nu ik off ga.. en dan pas een wedstrijd doen hoor ..

True. Mensen beginnen te cutten en er blijft niks over. Bij ons Tamaartje zag je ook dat naarmate ze steeds leaner werd er gewoon op een bepaald moment weinig over bleef van haar fysiek / spiermassa.

Een wedstrijd moet een resultaat zijn van minimaal een jaar of 5 volledige dedication en niet een reden om dedicated te wórden, voor een paar maanden of een jaartje

Terug
Naar boven