AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Teveel negativiteit, kunt niks verliezen.
Dat zon prep ellende is kan wel, maar leert het alleen door te doen en niet door wat andere mensen zeggen.
Dat mensen denken “zo die speelt ook net 3 weken met de dumbells” lijkt me sterk bij een amateur wedstrijd aangezien iedereen die daar aan meedoet dit voor de eerste keer doet. En natuurlijk blijf je altijd mensen houden die wat roepen, maar kunt er alleen beter van worden en leren. Iedereen moet ergens starten en voor mij zal dit het begin punt worden.
Zal in december wel de update geven of de troostprijs “traint net 3 weken” heb of wellicht toch nog iets moois heb kunnen neerzetten 😂

Iedereen moet starten...dat heb je toch al gedaan? Of start je pas wanneer je een prep hebt gedaan?
Ik zou niet weten wat voor een meerwaarde het heeft behalve een teleurstellende ervaring.
En je leert het door te doen? Je hebt een coach, het enige wat je moet doen is luisteren.

En ja dat zeggen de mensen in het publiek, heb er vaker gezeten dus dat weet ik wel heel zeker.

Maar ik vergeet helemaal dat de SAP een d-klasse heeft. Daar pas je eigenlijk prima tussen. Succes!

Onzin. Wat wil je leren, hoe kut een prep kan zijn en hoe kut het is dat jij je stinkende best hebt gedaan en de mensen in het publiek elkaar in de zij zitten te porren en zeggen kijk die daar, die traint ook net 3 weken?

Je moet het zelf weten maat. Ik zou echt niet het podium op gaan wanneer ik weet dat ik absoluut geen kans maak op een podiumplek.
De beste stuurlui staan aan wal. Geen enkele reden om jezelf een wedstrijd te ontzeggen.

De beste stuurlui staan aan wal. Geen enkele reden om jezelf een wedstrijd te ontzeggen.

Ja eigen keus toch. Wat je vaak ziet is dat jongens die laag eindigen er ook meteen mee stoppen. Het is een hele andere ervaring wanneer je wel in de prijzen valt.
Maar goed, jij weet het met jouw wedstrijdervaring vast beter.

IMG_20210702_111855.jpg

Iedereen moet starten...dat heb je toch al gedaan? Of start je pas wanneer je een prep hebt gedaan?
Ik zou niet weten wat voor een meerwaarde het heeft behalve een teleurstellende ervaring.
En je leert het door te doen? Je hebt een coach, het enige wat je moet doen is luisteren.

En ja dat zeggen de mensen in het publiek, heb er vaker gezeten dus dat weet ik wel heel zeker.

Maar ik vergeet helemaal dat de SAP een d-klasse heeft. Daar pas je eigenlijk prima tussen. Succes!
De d klasse samen met me vrienden die 3 weken trainen flexen 💁‍♂️

Maat het is vrijdag weekend, geniet ervan ga wat leuks doen met partner of vrienden en volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen 🤝

Ik heb absoluut geen beeld bij de D-klasse in Nederland, wat voor fysieken moet ik me überhaupt daar bij voorstellen?

Bij powerlifting hoor ik gelukkig nooit iemand zeggen dat een ander te slap is om aan een wedstrijd mee te doen.
Ik vind 't persoonlijk ook geen gezicht als er één totaal uit shape in z'n onderbroek op dat podium staat.
Maar laat die gozer lekker een wedstrijd doen als ie dat leuk vindt, wat maakt dat nou allemaal uit joh. De ervaring is toch ook wat waard?

De d klasse samen met me vrienden die 3 weken trainen flexen 💁‍♂️

Maat het is vrijdag weekend, geniet ervan ga wat leuks doen met partner of vrienden en volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen 🤝

Niet zo beledigd doen kerel. Je komt eenmaal tussen jongens te staan die al heel wat gekuurd hebben en misschien daar al voor de tweede of derde keer staan. Maar ga ervoor, je krijgt vanzelf wel te horen of je in c of d geplaatst wordt.
Maar eerlijk is eerlijk, er ontbreekt massa om een stagewaardig fysiek neer te zetten..en een 250 test met 200 primo gaat ook geen zoden aan de dijk zetten.

Ik snap zelf nooit dat je met een halfbakken fysiek op het podium wil gaan staan. Als ik bij sterkste man wedstrijden al van tevoren wist dat ik voor spek en bonen mee deed zou ik de moeite niet eens nemen.

Bij powerlifting hoor ik gelukkig nooit iemand zeggen dat een ander te slap is om aan een wedstrijd mee te doen.
Ik vind 't persoonlijk ook geen gezicht als er één totaal uit shape in z'n onderbroek op dat podium staat.
Maar laat die gozer lekker een wedstrijd doen als ie dat leuk vindt, wat maakt dat nou allemaal uit joh. De ervaring is toch ook wat waard?
Vind dat @Camelus wel een punt heeft, als je daar op stage staat en je wordt opeens laatste geranked krijg je wel een negatieve ervaring met op stage staan
Ik dacht er ook eerst aan om mee te doen voor de ervaring, maar het is toch een betere ervaring als je ook daadwerkelijk wat bereikt

Vind dat @Camelus wel een punt heeft, als je daar op stage staat en je wordt opeens laatste geranked krijg je wel een negatieve ervaring met op stage staan
Ik dacht er ook eerst aan om mee te doen voor de ervaring, maar het is toch een betere ervaring als je ook daadwerkelijk wat bereikt

Het is behoorlijk lullig wanneer je ziet dat je concurrenten een pak meer massa op hun lijf hebben zitten, dan ga je al met een kutgevoel het stage op. Maar de SAP heeft een d-klasse, in leven geroepen voor jongens die toch een wedstrijd willen doen en niet compleet af willen gaan.

Ervaring is misschien wat waard maar je verliest ook weer een half jaar minimaal aan groeipotentie.
Tijdens de prep ga je niet groeien en daarna ga je een hele tijd off en groei je ook niet.

Als je toch op voorhand al weet dat je massa te kort komt kun je die tijd en vooral moeite beter gebruiken om te groeien

Het is behoorlijk lullig wanneer je ziet dat je concurrenten een pak meer massa op hun lijf hebben zitten, dan ga je al met een kutgevoel het stage op. Maar de SAP heeft een d-klasse, in leven geroepen voor jongens die toch een wedstrijd willen doen en niet compleet af willen gaan.
Ja maar nu zie ik bij de D-klasse fysieken zoals dit:
Screenshot_20210702-132648.jpg

No hard feelings maar hij ziet er imo niet eens uit alsof hij sport

Ja maar nu zie ik bij de D-klasse fysieken zoals dit:
Screenshot_20210702-132648.jpg

No hard feelings maar hij ziet er imo niet eens uit alsof hij sport
Biceps kunnen blijkbaar dus toch slechter dan mij zijn :o Wel echt super slechte structuur zeg...
Geen biceps, de biceps dat er zijn hebben fk slechte aanhechting, kuiten zit niks van vorm in, de waist is breder dan een deur... Quads zijn opzich nog oké

Terug
Naar boven