- Waardering
- 34.342
Teveel negativiteit, kunt niks verliezen.
Dat zon prep ellende is kan wel, maar leert het alleen door te doen en niet door wat andere mensen zeggen.
Dat mensen denken “zo die speelt ook net 3 weken met de dumbells” lijkt me sterk bij een amateur wedstrijd aangezien iedereen die daar aan meedoet dit voor de eerste keer doet. En natuurlijk blijf je altijd mensen houden die wat roepen, maar kunt er alleen beter van worden en leren. Iedereen moet ergens starten en voor mij zal dit het begin punt worden.
Zal in december wel de update geven of de troostprijs “traint net 3 weken” heb of wellicht toch nog iets moois heb kunnen neerzetten 😂
Iedereen moet starten...dat heb je toch al gedaan? Of start je pas wanneer je een prep hebt gedaan?
Ik zou niet weten wat voor een meerwaarde het heeft behalve een teleurstellende ervaring.
En je leert het door te doen? Je hebt een coach, het enige wat je moet doen is luisteren.
En ja dat zeggen de mensen in het publiek, heb er vaker gezeten dus dat weet ik wel heel zeker.
Maar ik vergeet helemaal dat de SAP een d-klasse heeft. Daar pas je eigenlijk prima tussen. Succes!

Wel echt super slechte structuur zeg...