- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0 lats/schouders ook jezusBiceps kunnen blijkbaar dus toch slechter dan mij zijnWel echt super slechte structuur zeg...
Geen biceps, de biceps dat er zijn hebben fk slechte aanhechting, kuiten zit niks van vorm in, de waist is breder dan een deur... Quads zijn opzich nog oké

Man dit is echt te triest voor woorden bijna.... kan niet geloven dat deze echt contest shapes zijn.... de gemiddelde bankhanger die eens wat gecut heeft? Woootf zeg.
Lijkt mij wel
@Zeenius dat kan jij beter.![]()
Doet deze guy nou een halve zyzz pose op stage? Wat een vent![]()
Matje van mij heeft de D klasse op de sap cup -80kg bb’ing gewonnen. Had niet veel massa maar was best wel in shape.
![]()
Dit is dan ook een volwaardig fysiek. En hij kan tenminste poseren, zal ongetwijfeld terecht gewonnen hebben als ik rest van D-klasse fysieken zie.Matje van mij heeft de D klasse op de sap cup -80kg bb’ing gewonnen. Had niet veel massa maar was best wel in shape.
![]()
Ja was de duidelijke winnaar van z’n klasse en de overall in de D klasse.Dit is dan ook een volwaardig fysiek. En hij kan tenminste poseren, zal ongetwijfeld terecht gewonnen hebben als ik rest van D-klasse fysieken zie.

Dat is echt slechtJa maar nu zie ik bij de D-klasse fysieken zoals dit:
![]()
No hard feelings maar hij ziet er imo niet eens uit alsof hij sport
Zoiets heet realistisch zijn en soms is de realiteit gewoon hardWat een nivo dat mensen hier openbaar name and shame doen. Laat mensen in zijn waarde en maak ze niet digitaal belachelijk. Het lijkt wel of mensen hier zichzelf moeten bewijzen, kunt kritiek geven op mensen maar om iemand die je totaal niet kent zo hard de grond in boren vanuit achter je scherm is wel echt sneu.
Je hebt in elke tak van sport de beginners en de veteranen, het is geen wedstrijd tegen mekaar lijkt me.
Een forum is toch bedoel om ervaringen te delen en als een geheel verder te komen zodat iedereen elkaar beetje kan helpen.
Is echt sneu dat mensen zo zijn en totaal geen besef hebben je iemand daarmee kan kwetsen terwijl je er zelf niks mee opschiet. Samen kom je verder dan alleen.
Leef en laten leven gun mekaar eens wat
Netjes droog.Matje van mij heeft de D klasse op de sap cup -80kg bb’ing gewonnen. Had niet veel massa maar was best wel in shape.
![]()
Waarom is dat altijd de mening wat betreft BB-wedstrijden en heerst er een andere mening bij powerlift-, hardloop, voetbalwedstrijden enz.Zoiets heet realistisch zijn en soms is de realiteit gewoon hard
"Het is geen wedstrijd tegen mekaar", nou dat is het toch duidelijk wel of niet? Als je niet eens een wedstrijd mentaliteit hebt voordat je die stage op stapt, dan wat doe je daar überhaupt?
Zou het niet weten of dat altijd de mening is betreft BB-wedstrijden, vind het eerder gewoon een disrespect voor de sport als jij met een shitfysiek het podium op komt.Waarom is dat altijd de mening wat betreft BB-wedstrijden en heerst er een andere mening bij powerlift-, hardloop, voetbalwedstrijden enz.
Zou het niet weten of dat altijd de mening is betreft BB-wedstrijden, vind het eerder gewoon een disrespect voor de sport als jij met een shitfysiek het podium op komt.
Hetzelfde als die influencers die nu gaan kickboxen, dat vergalt ook de sport.
1m79 75kg, de anderen waren +- even groot.Netjes droog.
Hoe lang is hij (ongeveer) en wat is de gemiddelde lengte in die klasse?
Over dat openbaar belachelijk gaan maken heb je zeker gelijk, maar de mentaliteit hebben van 'ik wil persee op het podium' maar ondertussen met een fysiek van een twaalfjarig meisje op het podium gaan staan omdat je het geduld niet hebt om even te wachten totdat je echt kan concurreren vind ik wel sneu.Wat een nivo dat mensen hier openbaar name and shame doen. Laat mensen in zijn waarde en maak ze niet digitaal belachelijk. Het lijkt wel of mensen hier zichzelf moeten bewijzen, kunt kritiek geven op mensen maar om iemand die je totaal niet kent zo hard de grond in boren vanuit achter je scherm is wel echt sneu.
Je hebt in elke tak van sport de beginners en de veteranen, het is geen wedstrijd tegen mekaar lijkt me.
Een forum is toch bedoel om ervaringen te delen en als een geheel verder te komen zodat iedereen elkaar beetje kan helpen.
Is echt sneu dat mensen zo zijn en totaal geen besef hebben je iemand daarmee kan kwetsen terwijl je er zelf niks mee opschiet. Samen kom je verder dan alleen.
Leef en laten leven gun mekaar eens wat
. Ik wil het beste laten zien van mezelf dus bouw ik nog wel even verder en neem ik lessen om te poseren aangezien je dat je kop kan kosten ongeacht je fysiek. Zou nu ook al kunnen preppen maar dan zou het voor een lagere gewichtscategorie zijn, verloren tijd en gains imo
Dat hebben ze toch alAls ze er een flinke hoeveelheid brain damage aan overhouden vind ik het prima