Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Yes goed wat kilos erbij gepakt laatste tijd. Hoop dat het wat wordt in de toekomst
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes goed wat kilos erbij gepakt laatste tijd. Hoop dat het wat wordt in de toekomst
Haha dat noem ik nou nog eens een compliment😁Ziet er goed uit, foto doet een beetje aan jonge Arnold denken.
Precies dezelfde armen als arnold
Ik kan de foto niet zien

Massa!! Ziet er goed uit man, belooft wat voor de toekomst!![]()
einde van het jaar ga ik mee doen met de SAP cup. Zit nu in de tweede week van mn bulk
Yes begint eindelijk ergens op te lijken nu, hoop er nog goed wat kilo’s op te kunnen pakken komende jarenMassa!! Ziet er goed uit man, belooft wat voor de toekomst!
Yes begint eindelijk ergens op te lijken nu, hoop er nog goed wat kilo’s op te kunnen pakken komende jaren
Waarschijnlijk heb je bij de sapcup gewoon de klasse 90+ kg.Tussen de 90 en 100kg, weet niet precies hoe de gewichtsklassen werken?
Mijn oma kan ook een foto plaatsen van een legpress volgeladen met plates!

Mijn oma kan ook een foto plaatsen van een legpress volgeladen met plates!![]()
awel voor jou zal ik het de volgende x filmen 🤣Mijn oma kan ook een foto plaatsen van een legpress volgeladen met plates!![]()
Voor jou is het al een hele opgave om zoveel 20kg überhaupt te pakkenMijn oma kan ook een foto plaatsen van een legpress volgeladen met plates!![]()

Stond eerder iets anders, maar dat heeft ie maar weer weggehaald

180 is idd niet zoveel zag er wel uit dat het meer was. Deed altijd 280 op die loaded leg press maar mijn nieuwe gym heeft geen loaded pressVoor jou is het al een hele opgave om zoveel 20kg überhaupt te pakken![]()