ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Is gewoon een grapje het is vrijdag 🙃Stond eerder iets anders, maar dat heeft ie maar weer weggehaald![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is gewoon een grapje het is vrijdag 🙃Stond eerder iets anders, maar dat heeft ie maar weer weggehaald![]()
Probeerde juist te stoken op vrijdag

Nee hoor. Ik ben inmiddels redelijk immuun voor al die grappig bedoelde opmerkingen over mijn Auschwitz-fysiek of over hoe zwak ik ben. Zegt meer over degenen die dat soort opmerkingen steeds weer opnieuw menen te moeten maken.
Bedankt gap!

Tijdje offline geweest en komt terug met een zieke shape. Chapeau!![]()
einde van het jaar ga ik mee doen met de SAP cup. Zit nu in de tweede week van mn bulk
Sorry mijn excusesNee hoor. Ik ben inmiddels redelijk immuun voor al die grappig bedoelde opmerkingen over mijn Auschwitz-fysiek of over hoe zwak ik ben. Zegt meer over degenen die dat soort opmerkingen steeds weer opnieuw menen te moeten maken.
Of lok je zelf dit soort reacties uit.Nee hoor. Ik ben inmiddels redelijk immuun voor al die grappig bedoelde opmerkingen over mijn Auschwitz-fysiek of over hoe zwak ik ben. Zegt meer over degenen die dat soort opmerkingen steeds weer opnieuw menen te moeten maken.
Dat was niet mijn intentie. Die opmerking dat iedereen een foto kan maken van een legpress volgeladen met plates was gewoon als grapje bedoeld. Er staat ook een knipoog achter.
Moest iets doen met de tijd dat ik niet meer op het forum zat hahaTijdje offline geweest en komt terug met een zieke shape. Chapeau!
O ik was een knipoog vergeten 😉Dat was niet mijn intentie. Die opmerking dat iedereen een foto kan maken van een legpress volgeladen met plates was gewoon als grapje bedoeld. Er staat ook een knipoog achter.
Das goed gelukt, gratoliereMoest iets doen met de tijd dat ik niet meer op het forum zat haha
Danke, dit is pas het begin
je kleine broertje jonghu!!
nice progress!!Mijn rug lijkt nog steeds op die linker😂teach me
Als ik zo die foto zie die je laatst hebt gepost vind ik dat moeilijk te gelovenMijn rug lijkt nog steeds op die linker😂teach me

Foto´s vind ik allang geen indicatie meer, sommige zien er zo veel groter uit op een foto dan dat ze zijn en vica versa.Als ik zo die foto zie die je laatst hebt gepost vind ik dat moeilijk te geloven![]()
Dat wel ja, het verschil wat belichting kan maken is bizarFoto´s vind ik allang geen indicatie meer, sommige zien er zo veel groter uit op een foto dan dat ze zijn en vica versa.
En meestal de jongens die echt groot zijn, ogen klein op foto’s.Foto´s vind ik allang geen indicatie meer, sommige zien er zo veel groter uit op een foto dan dat ze zijn en vica versa.