- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Een crash dieet in ketose is nog steeds keto, je spreekt alleen vet aan voor je energie, of dit van voeding of van je bierbuik komt maakt niet uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een crash dieet in ketose is nog steeds keto, je spreekt alleen vet aan voor je energie, of dit van voeding of van je bierbuik komt maakt niet uit.
tempoross betere xp/uur 😂Gratz met lvl 40 fishing!
144.000 stuks te gaan tot lvl 99.
Klopt.Een crash dieet in ketose is nog steeds keto, je spreekt alleen vet aan voor je energie, of dit van voeding of van je bierbuik komt maakt niet uit.
preciesssssssss want je moet je stofwisseling op gang houden toch?![]()
Klopt miss kan ik het ook wel Beter een LoW kh dieet noemen. Voor mij heeft het gewerkt. Trek m nog twee weken door ben benieuwd naar eindresultaat.Klopt.
Maar met toevoegen van fruit/groente/shake ga je niet in ketose raken. Je zal wel zeer laag in kh zitten en zeer laag in kcal.
ja dat klopt zeker, is een mentaal dingetje, gewoon naar de zondag toeleven haha, je kan niet zonder een cheathaha , maar srs zo moet je het wel een beetje doen weekend wat cheaten. Ik merk dat ik na 4/5 dagen sneller geïrriteerd ben op dit dieet dus kan mooi leven naar het weekend
Klopt.
Maar met toevoegen van fruit/groente/shake ga je niet in ketose raken. Je zal wel zeer laag in kh zitten en zeer laag in kcal.
Dat ja en hoog eiwitten / weinig vet zal ook niet helpen om in ketose te komen.Klopt.
ja klopt er zijn plastrips die verkleuren als je in Keto bentDenk dat maar weinig mensen die een keto dieet denken te doen daadwerkelijk in ketose geraken. Meestal eten of drinken ze toch nog ergens iets wat gewoon carbs bevat.
Je kan geloof ik je urine testen met van die strips om te kijken of je daadwerkelijk in ketose bent.
Klopt. Ketostrips gebruiken.Denk dat maar weinig mensen die een keto dieet denken te doen daadwerkelijk in ketose geraken. Je kan geloof ik je urine testen om te kijken of je daadwerkelijk in ketose bent.
Bij mij ligt de grens rond de 50 gram koolhydraten, daaronder zit ik al in ketose. Beetje fruit moet kunnen in keto.Klopt.
Na een tijdje ben je ook fat adapted, kun je in weekend meer carbs eten en geraak je ook sneller in ketose in de weekBij mij ligt de grens rond de 50 gram koolhydraten, daaronder zit ik al in ketose. Beetje fruit moet kunnen in keto.
Ik probeer wel altijd rond de 30 te zitten, dan is er nog ruimte om iets te cheaten in de avond.
Morgen weer beginnen met een paar weken keto, even richting de 90 kg.
Klopt, de eerste keer duurde het 5 dagen voordat ik in keto was, nu is het met 2 dagen al.Na een tijdje ben je ook fat adapted, kun je in weekend meer carbs eten en geraak je ook sneller in ketose in de week
Bij mij was dit ook, wel tijdens begin keto twee weken volhouden met weinig tot geen carbsKlopt, de eerste keer duurde het 5 dagen voordat ik in keto was, nu is het met 2 dagen al.
Maar wanneer zijn je cheatmeals dan?En in het weekend eet ik gewoon patat , pizza en drink ik op zaterdag 10 bier haha
Jaa nog maar een paar te gaan, jaartje of 288 ongeveer te gaan op dit tempoGratz met lvl 40 fishing!
144.000 stuks te gaan tot lvl 99.