XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Een crash dieet in ketose is nog steeds keto, je spreekt alleen vet aan voor je energie, of dit van voeding of van je bierbuik komt maakt niet uit.
Klopt.
Maar met toevoegen van fruit/groente/shake ga je niet in ketose raken. Je zal wel zeer laag in kh zitten en zeer laag in kcal.

Klopt.
Maar met toevoegen van fruit/groente/shake ga je niet in ketose raken. Je zal wel zeer laag in kh zitten en zeer laag in kcal.
Klopt miss kan ik het ook wel Beter een LoW kh dieet noemen. Voor mij heeft het gewerkt. Trek m nog twee weken door ben benieuwd naar eindresultaat.

haha , maar srs zo moet je het wel een beetje doen weekend wat cheaten. Ik merk dat ik na 4/5 dagen sneller geïrriteerd ben op dit dieet dus kan mooi leven naar het weekend
ja dat klopt zeker, is een mentaal dingetje, gewoon naar de zondag toeleven haha, je kan niet zonder een cheat

Klopt.

Denk dat maar weinig mensen die een keto dieet denken te doen daadwerkelijk in ketose geraken. Meestal eten of drinken ze toch nog ergens iets wat gewoon carbs bevat.

Je kan geloof ik je urine testen met van die strips om te kijken of je daadwerkelijk in ketose bent.

Denk dat maar weinig mensen die een keto dieet denken te doen daadwerkelijk in ketose geraken. Meestal eten of drinken ze toch nog ergens iets wat gewoon carbs bevat.

Je kan geloof ik je urine testen met van die strips om te kijken of je daadwerkelijk in ketose bent.
ja klopt er zijn plastrips die verkleuren als je in Keto bent

Denk dat maar weinig mensen die een keto dieet denken te doen daadwerkelijk in ketose geraken. Je kan geloof ik je urine testen om te kijken of je daadwerkelijk in ketose bent.
Klopt. Ketostrips gebruiken.
De meeste doen gewoon een ultra low carb.

Klopt.
Bij mij ligt de grens rond de 50 gram koolhydraten, daaronder zit ik al in ketose. Beetje fruit moet kunnen in keto.
Ik probeer wel altijd rond de 30 te zitten, dan is er nog ruimte om iets te cheaten in de avond.

Morgen weer beginnen met een paar weken keto, even richting de 90 kg.
Vorige poging ging niet helemaal goed 🤣

Laatst bewerkt:
Bij mij ligt de grens rond de 50 gram koolhydraten, daaronder zit ik al in ketose. Beetje fruit moet kunnen in keto.
Ik probeer wel altijd rond de 30 te zitten, dan is er nog ruimte om iets te cheaten in de avond.

Morgen weer beginnen met een paar weken keto, even richting de 90 kg.
Na een tijdje ben je ook fat adapted, kun je in weekend meer carbs eten en geraak je ook sneller in ketose in de week

Gefeliciteerd met de kleine! 🤙
LiveLeak-dot-com-18835914_1399647026810116_66844426581330_1590552610.jpg

Lean bulk gaat super ben al 75.1kg. Ik ben blij verrast dat ik nog helemaal geen buik heb. Er is helemaal geen buikvet bijgekomen want mijn lifting belt kan ook nog steeds net zo ver als bij de eind van de cut. Super positief!

Terug
Naar boven