- Waardering
- 20.663
Kan echt niet inderdaad. Zou de gh er even uitgooien en van dat geld een paar laserbehandelingen doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan echt niet inderdaad. Zou de gh er even uitgooien en van dat geld een paar laserbehandelingen doen.
is af doen Belgisch voor scheren?ja krijg nog stress ervan ik doe het gelijk af maar alsnog zie je het... laserbehandeling ga ik volgende week 😌
ja 🤣
Onze ogen zijn te oud, ik zie ze ook al niet.Het zal wel aan mijn beeldscherm, resolutie of ogen liggen... maar stoppels? @Quadzilla*
Moet je eerst extreem inzoomenHet zal wel aan mijn beeldscherm, resolutie of ogen liggen... maar stoppels? @Quadzilla*

Moet je Camelus vragenOef. Dan is mijn scherm tenminste niet stuk
Op wat dan?

Komt ook door je stats.
Side shots worden erg mooi. Ik kan m'n vinger niet echt op het probleem leggen maar ik denk dat er nog heel veel winst te behalen valt in je backposes. Het is deels misschien hoge lat aanhechting maar met wat tweaken moet je een veel betere v-shape neer zetten denk ik.

Spieren/poseren gaat erg goed, alleen nog meer werken aan dat Haftor Bjornson lachje.
Thanks bro! Taille van de zijkant is mooi smal inderdaad maar van de voor/achterkant helaas niet. Dat zal de komende weken natuurlijk nog wel wat verbeteren als het laatste vet eraf gaat.Side shots worden erg mooi. Ik kan m'n vinger niet echt op het probleem leggen maar ik denk dat er nog heel veel winst te behalen valt in je backposes. Het is deels misschien hoge lat aanhechting maar met wat tweaken moet je een veel betere v-shape neer zetten denk ik.
Gaat hard overigens. Paar weken geleden had ik er een hard hoofd in of je op tijd klaar zou zijn, maar gaat de goede kant op maat.![]()
toen n.a.v. foto's die ik fasted in de badkamer had gemaakt.Het zal wel aan mijn beeldscherm, resolutie of ogen liggen... maar stoppels? @Quadzilla*
Oef. Dan is mijn scherm tenminste niet stuk
Op wat dan?