ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Homo begin een tik tok ofzoVind het shoulder to waist ratio in het algemeen wel erg geil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homo begin een tik tok ofzoVind het shoulder to waist ratio in het algemeen wel erg geil
Influencer kechie to be
Vind het shoulder to waist ratio in het algemeen wel erg geil
Rear delts gaan altijd wel lekker ja, side delts zijn helaas non existing.
Is vooral een ilussie, einde cut was taille 69cm ofzo en op die foto's rond de 75-80 denk ik. Taille relatief klein maar verder heb ik en heel smal frame, absoluut geen wijde schouders.Vind het shoulder to waist ratio in het algemeen wel erg geil
Die linker foto herinnert mij aan mn eigen progress pic van 3 jaar geleden haha
Vind je bijv. zo'n david laid fysiek niet pleasing dan?Voor de illusie is dat absoluut een pluspunt. Persoonlijk vind ik een smalle taille niet mooi.
Vind je bijv. zo'n david laid fysiek niet pleasing dan?
Jezus man. Sicke!!
Wat een lats zeg!
Nja, niet bewust nee, dat klopt.Daar gaat het al fout bij het aanspannen want dat doe je niet bij een latspread.
Damn, en dan maar zeggen dat je contest niet helemaal liep zoals gepland . Lijnen staan er goed op, met name benen. Als ik deze foto op internet zou zien, zou ik trouwens denken dat ie in de jaren '80 was genomen, old school.
Nice!! Goeie oldskool pic ook.
Heel sick, petje af.
Mooi fysiek zeg!