Doe je weer een shoot van iemand?💪 maandag goed beginnen. Wat weegt zo'n trapbar stang normaal gesproken?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je weer een shoot van iemand?💪 maandag goed beginnen. Wat weegt zo'n trapbar stang normaal gesproken?![]()

Dat ben ik 🤷♂️
Er kan nog 10kg bij want er zijn 2 25kg schijven. Dus 200 gaat hen net niet worden 😔.
Gewone schijven ipv bumpers?Er kan nog 10kg bij want er zijn 2 25kg schijven. Dus 200 gaat hen net niet worden 😔.

Ziet er gezond uit gozer, goed bezeg!!💪 maandag goed beginnen. Wat weegt zo'n trapbar stang normaal gesproken?![]()
20kg is 20 kg maakt geen f**k uit ja
Nee ben niet zo'n deadlift fan. Ook startpositie met trap bar vind ik persoonlijk fijner. 🙃
Die zijn toch dunner.
Oo die schijven hebben wij niet sorry Tinus 💓
Vrijwel alle schijven zijn dunner dan die bumper plates. Met bumpers kan de trapbar hier tot 170 kg. Met normale schijven tot 270 kg.Oo die schijven hebben wij niet sorry Tinus 💓
Dat zijn die soort van competitie plates die dunne?
Vrijwel alle schijven zijn dunner dan die bumper plates. Met bumpers kan de trapbar hier tot 170 kg. Met normale schijven tot 270 kg.
Ik stel me de kop van @ThuggishRuggish precies zo voor, lol.