Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Lekker vaag (vacht), zoals mijn persoonlijkheid.

20211003_224646.jpg

Koud genomen dus geen pomp
Aders komen nu al naar boven , zit nu op 23%bf, maar ik heb zoiezo al goed zichtbare aders van nature, zal er tof uitzien straks op 10%/12%

Bijlagen

• 20211002_170714.jpg
    20211002_170714.jpg
    140,4 KB · Weergaven: 170
Thanks, En Klopt heb de bulk te lang door laten lopen.
Trek er nu 6 maand voor uit, heb nu een weektekort van 3500kcal.
Ben me er bewust van, nu 4 weken bezig, rond de 3 kg kwijt nu . Van 108 naar 105.

Dat hoor ik mn vrouw nu nooit zeggen als we klaar zijn, die zegt altijd hoe groot ik ben, en dat ik flink massa heb.

O kut dat gaat dan over iets anders😉

Laatst bewerkt:
Dat hoor ik mn vrouw nu nooit zeggen als we klaar zijn, die zegt altijd hoe groot ik ben, en dat ik flink massa heb.

O kut dat gaat dan over iets anders😉
Stoer.
Maar op 10%, als je er al geraakt, denk ik ook dat er amper nog iets overblijft. Wat heb je de voorbije twee jaar uitgestoken? :')

@polotraxx
De 23% is een schatting,
Mss is het minder, heb het vergeleken met andere fotos.

Ik vroeg ook niet wat er overblijft, tis een laatst gepostte foto topic....

Als je geen verschil ziet met de 0 meting raadt ik je aan om je ogen op te laten meten, mss is de geplaatste foto niet heel handig genomen kwa pose.
En ik heb het eerste 1,5 jaar puur op powerliften getraind

Ik sta altijd open voor constructieve feedback, maar dit is gewoon onzin natuurlijk.

Alsof ik me aan jou moet verantwoorden wat ik in 2 jaar heb gedaan🤣

Maar voor jou gemoedsrust;

Deadlift van 80 naar 220kg
Bp van 50 naar 120 1rm
BbRow van 50 naar 140
Squat van 40 naar 150

@polotraxx
De 23% is een schatting,
Mss is het minder, heb het vergeleken met andere fotos.

Ik vroeg ook niet wat er overblijft, tis een laatst gepostte foto topic....

Als je geen verschil ziet met de 0 meting raadt ik je aan om je ogen op te laten meten, mss is de geplaatste foto niet heel handig genomen kwa pose.
En ik heb het eerste 1,5 jaar puur op powerliften getraind

Ik sta altijd open voor constructieve feedback, maar dit is gewoon onzin natuurlijk.

Alsof ik me aan jou moet verantwoorden wat ik in 2 jaar heb gedaan🤣

Maar voor jou gemoedsrust;

Deadlift van 80 naar 220kg
Bp van 50 naar 120 1rm
BbRow van 50 naar 140
Squat van 40 naar 150

Nice, heb je in een maand tijd je pr van 200 met 20 kg verbeterd?

Ja klopt, ik begon dus met 180kg, ging prima, dus denk hop, de 200 weer proberen, en t*ring dat ging lekker. Ik dacht nou zou het zo gek zijn , dus hop gooi er 2x10 bij, en godver hij ging de lucht in! nou had de vorm wel beter gekund( vooral rug wat rechter bij mij) maar wel gepakt. Mss zat het er eerder ook al in dat weet ik niet, maar voelde me die dag extreem lekker.

Omhoog telt zeggen ze thuis, dus daar hou ik me aan vast

Ja klopt, ik begon dus met 180kg, ging prima, dus denk hop, de 200 weer proberen, en t*ring dat ging lekker. Ik dacht nou zou het zo gek zijn , dus hop gooi er 2x10 bij, en godver hij ging de lucht in! nou had de vorm wel beter gekund( vooral rug wat rechter bij mij) maar wel gepakt. Mss zat het er eerder ook al in dat weet ik niet, maar voelde me die dag extreem lekker.

Omhoog telt zeggen ze thuis, dus daar hou ik me aan vast
Ben benieuwd over paar maanden of je dit nog beaamt na je deadlift video gezien te hebben 😄

Was een 1rm poging, daarin is de vorm soms minder, en dat is ook algemeen geaccepteerd, vooral in de PL wereld.

Rug kan iets rechter maar verder is de bar tegen de schenen, volledige ROM, en strak en rustig bijna tegen het lichaam naar beneden.

Knieën knikken niet heen en weer.

Dus voor een 1rm poging vind ik het niet schrikbarend.

Was een 1rm poging, daarin is de vorm soms minder, en dat is ook algemeen geaccepteerd, vooral in de PL wereld.

Rug kan iets rechter maar verder is de bar tegen de schenen, volledige ROM, en strak en rustig bijna tegen het lichaam naar beneden.

Knieën knikken niet heen en weer.

Dus voor een 1rm poging vind ik het niet schrikbarend.
We zien wel over paar maanden hoe het je afgaat als je zo door blijft trainen 🤝

Terug
Naar boven