XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

De wereldwijde Bodybuilding sport zoals wij hem nu kennen komt voort uit AAS, Niet uit naturals.

Wow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitziet :roflol: ik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.

XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.

P.s. dit is niet gericht tot andere gebruikers... wel als ze andere afkraken

XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.

Hoehhh

ooooh shit is on

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jerry..! Jerry!

oehh dat comeback though 1-1

ja mike hoor je dat!

je hebt niet eens doorzettingsvermogen om naturel te trainen :(

Wejooo fittie

Veel kontpijn in dit topic

doe dan wat kardesh

Terug
Naar boven