Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
No offence maar zelfs op mijn lengte is 90KG easy peasy om te halen.
Inderdaad, ook natty.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence maar zelfs op mijn lengte is 90KG easy peasy om te halen.
Wow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitzietik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.

+1 jongebouwer is helemaal de weg kwijt

Shots fired, shots fired xDWow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitzietik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.
ooh snapWow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitzietik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.
Wow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitzietik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.

XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.
P.s. dit is niet gericht tot andere gebruikers... wel als ze andere afkraken
XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.
P.s. dit is niet gericht tot andere gebruikers... wel als ze andere afkraken
Jij traint niet eens elmerja mike hoor je dat!
je hebt niet eens doorzettingsvermogen om naturel te trainen![]()
ja mike hoor je dat!
je hebt niet eens doorzettingsvermogen om naturel te trainen![]()