Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha de naam DutchBODYBUILDING betekent heus niet dat iedereen hier BB't hoor!!1!1! Sommige willen gewoon gezond doen en niet trainen/eten als BB'ers want die gaan allemaal dood op hun 40e en hebben kleine pikkies.
Overigens geen haat naar Ovo, die is buff.
Ha ovo buf
Niet op alle fronten
![]()
Ifuknowwhatimean.jpg
beetje bij beetje pak ik mezelf weer op
stil not enough tho![]()
Dit is zeker alleen op mij gericht he dit he?
fl**ker toch op met je raadseltjes leipe louitje.
---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------
Ziet er niet verkeerd uit toch? Maar waarom laat je een foto maken van een gaye oefening als kabeltje trekkerij?
Er zijn vast wel minder vrouwelijke homofiele joden oefeningen die je doet?
ik heb een bepaalde doel hoe ik wil worden en wil het bereiken met AAS.
Dat jij zon mietje bent en niet durft te spuiten is jouw probleem en ik kraak niemand zijn streeffysiek af ik vond het alleen grappig dat die een makkelijke streeffysiek heeft.
3de keer dat je me btw aanvalt zomaar uit het niets, ga je denk ik ook even op blok zetten, hoef ik je pic's met je kop ook niet meer te zien.
haha, was vandaag thuis daarom mn haren niet gedaan sahb
Kijk hoe dom en kortzichtig jou gedachte is! Je moet spuiten om er bij te horen, want anders ben je een mietje.
Kijk hoe dom en kortzichtig jou gedachte is! Je moet spuiten om er bij te horen, want anders ben je een mietje.
Je moet zijn kop en die van mister10 even naast elkaar zetten, echt veel overeenkomsten en beide zijn anti aas

Hij is al te ver heen, beter verspil je er geen energy aan.

Hoody zag je op facebook dat ik jouw heb genoemd

Een ontevreden geobsedeerd iemand wil misschien telkens maar weer ten koste van zijn gezondheid. Zo'n persoon maakt het waarschijnlijk ook niet uit hoe het er uit ziet (vochtig met rare punttietjes) als het maar groot is.