AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

beetje bij beetje pak ik mezelf weer op
stil not enough tho :(

Laatst bewerkt:
Haha de naam DutchBODYBUILDING betekent heus niet dat iedereen hier BB't hoor!!1!1! Sommige willen gewoon gezond doen en niet trainen/eten als BB'ers want die gaan allemaal dood op hun 40e en hebben kleine pikkies.

Overigens geen haat naar Ovo, die is buff.

Dit is zeker alleen op mij gericht he dit he?

Ha ovo buf

Niet op alle fronten

:rolleyes:

Ifuknowwhatimean.jpg

fl**ker toch op met je raadseltjes leipe louitje.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

beetje bij beetje pak ik mezelf weer op
stil not enough tho :(

Ziet er niet verkeerd uit toch? Maar waarom laat je een foto maken van een gaye oefening als kabeltje trekkerij?

Er zijn vast wel minder vrouwelijke homofiele joden oefeningen die je doet?

Olum! Ga naar de kapper aub :P

Dit is zeker alleen op mij gericht he dit he?

fl**ker toch op met je raadseltjes leipe louitje.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ziet er niet verkeerd uit toch? Maar waarom laat je een foto maken van een gaye oefening als kabeltje trekkerij?

Er zijn vast wel minder vrouwelijke homofiele joden oefeningen die je doet?

zodat ik thuis ook goed en hard kan trekken

ik heb een bepaalde doel hoe ik wil worden en wil het bereiken met AAS.
Dat jij zon mietje bent en niet durft te spuiten is jouw probleem en ik kraak niemand zijn streeffysiek af ik vond het alleen grappig dat die een makkelijke streeffysiek heeft.

3de keer dat je me btw aanvalt zomaar uit het niets, ga je denk ik ook even op blok zetten, hoef ik je pic's met je kop ook niet meer te zien.

Kijk hoe dom en kortzichtig jou gedachte is! Je moet spuiten om er bij te horen, want anders ben je een mietje.

2cj52t.jpg

inb4 broek zit te laag
Of ecto

:rocker:

Kijk hoe dom en kortzichtig jou gedachte is! Je moet spuiten om er bij te horen, want anders ben je een mietje.

Niet zo zeiken man.

Beter mooi zijn en van het leven hebben genoten en doodgaan, dan lelijk zijn en lelijk doodgaan.

noheaumeau

ewa jullie jatten mijn shine
opdonderen

En alle juicers zijn gelijk buthurt:roflol:
Naturel my ass:roflol:

ja dat ja :roflol:

Hahahahaha gvd Em. +++

Een ontevreden geobsedeerd iemand wil misschien telkens maar weer ten koste van zijn gezondheid. Zo'n persoon maakt het waarschijnlijk ook niet uit hoe het er uit ziet (vochtig met rare punttietjes) als het maar groot is.

Geobsedeerd zijn is in bodybuilding een groot voordeel net zoals in elke andere sport. Over die laatste zin zal ik e maar niet uitspreken. :rolleyes:

Terug
Naar boven