KIKO
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 375
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik loop net over een kleedje, voel ik iets in me voet prikken. Ik kijken, zie ik een stukje glas zitten. Heb je wel eens vaker, geen probleem, dus ik pak dat stukje glas om het van me voet af te halen, trek ik me er toch een stuk glas uit :| wat een eng gevoel als je maar een klein stukje denkt te pakken.
Laatste foto die ik heb gemaakt![]()
ja joertjuh dat zijn dus je laatste 2 foto's he, welke is nu het laatste dit is super onduidelijk voor mij

XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.
P.s. dit is niet gericht tot andere gebruikers... wel als ze andere afkraken

XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.

ik heb een bepaalde doel hoe ik wil worden en wil het bereiken met AAS.XD kan je het niet hebben dat iemand de waarheid zegt. Jij bent zo onzeker over je lichaam dat je aas als hulpmiddel ziet om je eigen zelfvertrouwen een boost te geven. Dat is pas zielig, en het is toch nog erger dat jij mensen hun ideale afkraakt terwijl jij zelfs niet eens over doorzettingsvermogen beschikt om natuurlijk te trainen.
Wow stoere knul ben je zeg, alsof jij er zo goed uitzietik zie er liever qua bb slecht uit dan dat ik jouw lelijke hoofd zou hebben. Dan pas zou ik me pas schamen.
WIE HAAT IK DAN?Ik weet niet hoor maar ook al is je fototje maar 2 bij 2cm, je ziet er maar raar vochtig uit hoor ondanks dat je al anabolen kuurtjes hebt gehad. Niet haten op mensen die op een normale manier trainen svp en kijk eens in de spiegel.
Bedankt.
WIE HAAT IK DAN?
En 2 kleine kuurtjes van 8 weken is niks man
IK HAAT NIEMAND ik vond het alleen grappig dat men gelijk tevreden is met zon fysiek terwijl een bber altijd meer wilt.
WIE HAAT IK DAN?
En 2 kleine kuurtjes van 8 weken is niks man
IK HAAT NIEMAND ik vond het alleen grappig dat men gelijk tevreden is met zon fysiek terwijl een bber altijd meer wilt.
Gast, wat heeft dit nu met mijn comment te maken? ok nog een op blokEen ontevreden geobsedeerd iemand wil misschien telkens maar weer ten koste van zijn gezondheid. Zo'n persoon maakt het waarschijnlijk ook niet uit hoe het er uit ziet (vochtig met rare punttietjes) als het maar groot is.
Haha de naam DutchBODYBUILDING betekent heus niet dat iedereen hier BB't hoor!!1!1! Sommige willen gewoon gezond doen en niet trainen/eten als BB'ers want die gaan allemaal dood op hun 40e en hebben kleine pikkies.
Overigens geen haat naar Ovo, die is buff.