XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Zonder AAS is er geen bodybuilding. Fans willen freaks zien. En het is naief om te denken dat AAS alleen in bodybuilding gebruikt wordt of de norm is. Het is alleen geaccepteerd en bekend in bodybuilding.
Ja, misschien moet er wel duidelijker een scheiding gemaakt worden tussen bodybuilding en fitnessen.
Elke sport wordt doping gebruikt. Zelfs professionele gamers en schakers gebruiken en zijn wel eens gediscwalificeerd voor doping (neurologische).
Dat heet jij-bakken.
En dat is maar goed ook, want we moeten af van die mediocre zesjescultuur. f**k prima, alles moet fucking groter, droger, sterker en beter.
Not sure if serious, want relnicht.

Toen ik dit las was gear onvermijdbaar
Interessant stuk. Je zou kunnen proberen obesitas en bewegingsarmoede (alles met auto, lift, electrisch gereedschap) te vermijden. Eten uit zakjes en verpakkingen met phtalaten en bisphenolen vermijden is lastiger. Nicotine als remmer van aromatase is een leuke :lol: ..... de rest lees ik wel eens later :p

Mannen worden gewoon steeds minder mannelijk in het algemeen. Tegenwoordig moeten we het maar allemaal heel normaal vinden als een man zich als vrouw wilt verkleden of geen vlees meer durft te eten. Mannen die kuren hebben natuurlijk meer testosteron en doen niet mee aan dit p*ssy gedoe.
Maar toch ook triest dat de jeugd van tegenwoordig, anabolen en of sarms nodig hebben om een acceptabele fysiek neer te zetten.

En geen één van jullie, anabolen boy's kan ook maar 3km hardlopen met zo'n opgeblazen fysiek en bijpassend ego.
Oorzaak hiervan zijn de juryleden die stemmen op groter en nog groter. Dat de helft de 50 niet zal halen, maar dat boeit blijkbaar niemand.
En dan ook nog haar groei en baard groei middeltjes smeren... stelletje ouwe wijven zijn het op hun 30ste.
En op hun 40ste vaste klant in het ziekenhuis.
Fok that shit, grow some ruggengraat.

Maar toch ook triest dat de jeugd van tegenwoordig, anabolen en of sarms nodig hebben om een acceptabele fysiek neer te zetten.
De meeste hier hadden natty al meer dan een acceptabel fysiek en hebben gewoon voor AAS gekozen om het nog beter te maken, ik snap je punt niet
Als je al een shit fysiek hebt en je aan de zooi gaat is de kans groter dat je een nog groter shit fysiek neer zet dan dat het iets goed met je doet

En geen één van jullie, anabolen boy's kan ook maar 3km hardlopen met zo'n opgeblazen fysiek en bijpassend ego.
Oorzaak hiervan zijn de juryleden die stemmen op groter en nog groter. Dat de helft de 50 niet zal halen, maar dat boeit blijkbaar niemand.
En dan ook nog haar groei en baard groei middeltjes smeren... stelletje ouwe wijven zijn het op hun 30ste.
En op hun 40ste vaste klant in het ziekenhuis.
Fok that shit, grow some ruggengraat.
:roflol:
mooi gezegd Ron. Tikje overdreven misschien, maar dat er heel veel moet sneuvelen voor het freak uiterlijk is zeker.

Het is je eigen keus en mensen doen het om verschillende redenen je moet gewoon iemands keuze respecteren vindt ik.

Ron staat al met 1 been in zijn kist, laat hem lekker spuwen joh.

Armen is samen met rug wijdte dan ook mijn verbeterpunt voor de komende periode :p
Dat lees ik wel vaker (van jouzelf), maar je rug is zeker zo goed als je pecs, zoals ik het zie tenminste. Lat spread is erg wijd en dik (Levrone-esk), maar in tegenstelling tot Levrone himself heb jij wel een redelijke spread bij double biceps. Maar misschien is je concurrentie beter op dat punt.

En dat is maar goed ook, want we moeten af van die mediocre zesjescultuur. f**k prima, alles moet fucking groter, droger, sterker en beter.

Jullie zure bittere natties zouden even goed aan de gear zitten als jullie bitches niet bang waren voor naalden. En kom niet aan met die hypocriete bullshit dat het zogenaamd slecht voor je is, want ik weet zeker dat jullie jezelf elke weekend voltanken met alcohol.
💯. Mannen lijken steeds meer op vrouwen en vrouwen meer op mannen. Beter voorbeeld hiervan dan dit forum zie je maar zelden.

Je bent een zwerver zonder geld? Er zijn geen andere redenen dan:

1. Je bent verkeerd geïnformeerd, omdat je niet verder kijkt met je fucking lelijke lange neus;
2. Je bent een b*ch en durft niks in kontje te stoppen;
3. Je bent een lelijke zwerver zonder geld.
Jij hebt echt een goede dag vandaag zeg. Holy shit. Natty for life! (totdat ik 86 kinderen heb gemaakt en ik oud wordt, dan gaat er wel wat test in denk ik hoor..). Ik zweer trouwens dat jij je oksels scheert en 80 keer per dag in de spiegel kijkt om je make-upje bij te werken. Kusje

💯. Mannen lijken steeds meer op vrouwen en vrouwen meer op mannen. Beter voorbeeld hiervan dan dit forum zie je maar zelden.

Je bent een zwerver zonder geld? Er zijn geen andere redenen dan:

1. Je bent verkeerd geïnformeerd, omdat je niet verder kijkt met je fucking lelijke lange neus;
2. Je bent een b*ch en durft niks in kontje te stoppen;
3. Je bent een lelijke zwerver zonder geld.
En stel je kan als natty een goed fysiek neer zetten, 100KG 12/15% vet, 45 cm (+) armen. Mag/zou je dan wel natty blijven?

Mannen worden gewoon steeds minder mannelijk in het algemeen. Tegenwoordig moeten we het maar allemaal heel normaal vinden als een man zich als vrouw wilt verkleden of geen vlees meer durft te eten. Mannen die kuren hebben natuurlijk meer testosteron en doen niet mee aan dit p*ssy gedoe.
Enigste wat mij tegen houd is mijn toekomst en mijn angst voor naalden.

Liever 200% geleefd te hebben en 5 jaar “misschien” inleveren, dan levenslang een slapanus te zijn en je avonden doelloos slijten op de bank met een zak chips en lelijk wijf erbij.

De discipline die je hebt in deze sport neem je mee in je houding, relatie en carrière.

Doorzettingsvermogen en niet zon mietjes houding wat tegenwoordig ongeveer “normaal” is. Beetje nagellak als man dragen en vegan zijn is tegenwoordig de norm. 20 jaar geleden kreeg je daardoor klappen op school en nu een aai over je bol 😀

Liever 200% geleefd te hebben en 5 jaar “misschien” inleveren, dan levenslang een slapanus te zijn en je avonden doelloos slijten op de bank met een zak chips en lelijk wijf erbij.

De discipline die je hebt in deze sport neem je mee in je houding, relatie en carrière.

Doorzettingsvermogen en niet zon mietjes houding wat tegenwoordig ongeveer “normaal” is. Beetje nagellak als man dragen en vegan zijn is tegenwoordig de norm. 20 jaar geleden kreeg je daardoor klappen op school en nu een aai over je bol 😀
Je kan nog zo groot zijn maar als je een belabberde kop hebt, zal je nooit een geil wijf naast je op de bank hebben. Dus dat kuren maakt op dat vlak ook geen reet uit.

• Haha
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven