AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Verder niks. Zou het zonde vinden als ik wel een vrouw vind dat ik mezelf kapot heb gespoten en vroeg dood ga. Ik weet zeker dat extra test mij goed zal doen. Heb een baby gezicht🤣🤣
Had Bill Pearl ook. Daarom oogde hij op zijn 40ste en zelfs 50ste nog jeugdig.

Eerlijk, dat komt jou best goed uit toch?
Als ik eerlijk ben wel ja. Maar dat komt omdat ik toevallig nu best wel into shemales ben.

Klopt, straks laat ik me even opwarmen met deze speciale editie:

1638806760437.jpeg
1638806702057.jpeg

U MIRIN?

Doorzettingsvermogen en niet zon mietjes houding wat tegenwoordig ongeveer “normaal” is. Beetje nagellak als man dragen en vegan zijn is tegenwoordig de norm. 20 jaar geleden kreeg je daardoor klappen op school en nu een aai over je bol 😀
Inderdaad. Net als al die fl**kers die bij muscle meat bestellen of naar de supermarkt gaan. Altijd maar de snelste weg tegenwoordig

Inderdaad. Net als al die fl**kers die bij muscle meat bestellen of naar de supermarkt gaan. Altijd maar de snelste weg tegenwoordig
Ehhhh.... wat moet je dan doen? In het bos een zwijn doodmeppen met een stuk hout en dan naar huis slepen?

💯. Mannen lijken steeds meer op vrouwen en vrouwen meer op mannen. Beter voorbeeld hiervan dan dit forum zie je maar zelden.

Je bent een zwerver zonder geld? Er zijn geen andere redenen dan:

1. Je bent verkeerd geïnformeerd, omdat je niet verder kijkt met je fucking lelijke lange neus;
2. Je bent een b*ch en durft niks in kontje te stoppen;
3. Je bent een lelijke zwerver zonder geld.
Het is inderdaad een combinatie van al die factoren die jij opnoemt. Sorry dat ik nooit AAS heb gebruikt Thomas, ben het leven eigenlijk niet waard je hebt gelijk.

Jezus, wat een hoop onzin weer.

1638813175597.png

Mogen ze dicht? Alsjeblieft.

Terug
Naar boven