- Waardering
- 10.935
De logica is weer ver te zoeken bij onze zuiderburen.Geen drinken in een sportzaal? Wat voor kamp sporten jullie
(ik neem even aan dat dit coronamaatregelen zijn?)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De logica is weer ver te zoeken bij onze zuiderburen.Geen drinken in een sportzaal? Wat voor kamp sporten jullie
(ik neem even aan dat dit coronamaatregelen zijn?)hier heb je wel een punt. zie bij ons een paar vrouwen dan ook harder dr best doen dan veruit de meest 'mannen'Mannen zonder gear zijn steeds minder mannelijk. Ik schrik er haast van wat er tegenwoordig de sportschool komt binnenstrompelen.
Nee het is de bedoeling dat je niet je eigen drinken meeneemt, maar drinken in de gym koopt. Dat is de reden.De logica is weer ver te zoeken bij onze zuiderburen.(ik neem even aan dat dit coronamaatregelen zijn?)
Dus deze regel was er altijd al? En je mag daar ook geen bidon vullen met kraanwater om in de gym te gebruiken?Nee het is de bedoeling dat je niet je eigen drinken meeneemt, maar drinken in de gym koopt. Dat is de reden.

Wat een kut regel mag je dan ook geen bidon of iets mee. Achja ze zullen er wel geld mee verdienenNee het is de bedoeling dat je niet je eigen drinken meeneemt, maar drinken in de gym koopt. Dat is de reden.
Ach, er schijnen zelfs gyms te zijn waar je niet eens een db op een stapel gewichten van een machine mag zetten.Wat een kut regel mag je dan ook geen bidon of iets mee. Achja ze zullen er wel geld mee verdienen
Nee idd. Mannen die kuren doen niet mee aan die vrouwelijke p*ssy shit.Mannen worden gewoon steeds minder mannelijk in het algemeen. Tegenwoordig moeten we het maar allemaal heel normaal vinden als een man zich als vrouw wilt verkleden of geen vlees meer durft te eten. Mannen die kuren hebben natuurlijk meer testosteron en doen niet mee aan dit p*ssy gedoe.

En ook nog mijn benen geschoren pas geledenNee idd. Mannen die kuren doen niet mee aan die vrouwelijke p*ssy shit.
![]()
![]()

Nu nog effe lachen

Er valt niks te lachen ik lach sowieso nooit🤣. Ik kijk altijd vrij boos uit
Kon t niet latenEr valt niks te lachen ik lach sowieso nooit🤣. Ik kijk altijd vrij boos uit

Gewicht afgelopen 3/4 weken aan het stijgen?
Wat een onzin alsof chicks naar me toe zouden komen als ik zou lachen🤣. Ik ben gewoon niet de knapste qua gezicht dat heb ik geaccepteerd ik probeer er het beste van te maken

78.0
Flink gestegen dan, netjes 🚀