Bobothebuilder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice fysiek, no homo ✌️![]()
Ochtend gewicht nu 86kg. Kcal up naar 4100. Nog steeds wel lean
Je hebt wel aanleg voor rug.
Als je bank op 10x100 kg komt, gaat dat meestal vanzelf.Thanks. Ja daar zit ook wel duidelijk het meeste kracht . Borst en voorkant schouders moet wel beter, daar ga ik me komende bulk op focussen/ beter aanpakken.
Houdt de biologie tegenwoordig rekening met mooie getallen?Als je bank op 10x100 kg komt, gaat dat meestal vanzelf.

Als je bank op 10x100 kg komt, gaat dat meestal vanzelf.
Ben blij dat mijn coach bench press eruit heeft gehaald is wel ff chill niet benchenAls je bank op 10x100 kg komt, gaat dat meestal vanzelf.
Dit.niets van gemerkt, juist daarom bench ik liever niet meer
Ik zei ook: meestal.niets van gemerkt, juist daarom bench ik liever niet meer
Ook met lelijke getallen. Maar vind 10x100 op de bank een benchmark.Houdt de biologie tegenwoordig rekening met mooie getallen?![]()
I feel ya. Bench 145. En laatst 3x8x105 na een top single. Mr small pecs hier djeeeeeezesCijfers zijn sws bs. Ik bench ook 100 voor reps, schouders tricep en borst is shit. Ik deadlift 200+ voor reps, rug hams en traps zijn shit. Ik squat 200, benen zijn smal...
Maar je hebt wel een chest in tegenstelling tot mezelf

Ik bench wel, maar merk ook wel dat ik veel kracht uit mijn schouders en triceps haal. Dus ik doe er nu plate loaded machines in om toch wat meer te voelen van die pecs.niets van gemerkt, juist daarom bench ik liever niet meer
Eigenlijk alles is dus shit.Cijfers zijn sws bs. Ik bench ook 100 voor reps, schouders tricep en borst is shit. Ik deadlift 200+ voor reps, rug hams en traps zijn shit. Ik squat 200, benen zijn smal...
CorrectIk had laatst een mooie fail op 100kg. Hoe noemde jij dat ook alweer @Shadow Project roll of shame?