AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik bench wel, maar merk ook wel dat ik veel kracht uit mijn schouders en triceps haal. Dus ik doe er nu plate loaded machines in om toch wat meer te voelen van die pecs.

Mijn pecs lopen ook relatief achter qua kracht. (en pullups ook).

Heb ik ook altijd gedaan, puur omdat ik er sterk in wilde zijn. Maar in de bench ging stiekem veel tijd en energie in zitten, die kan ik beter gebruiken om mijn borst te laten groeien. Cijfers neerzetten heb ik nu achter mij gelaten.

Benchen heeft voor mij wss voor meeste aandeel in m'n borst massa gezorgd. Ik heb na een setje van vijf ook al een enorme pomp. Maar velen kunnen niet benchen met hun borst en leunen veel meer op delts/armen, als dat het geval is gewoon andere oefening pakken. Een goede chest press heb je veel meer bang for your buck. Ik doe alleen smith inclines nog want werd gek van gare spotters op reguliere bonks.

• Like
Waarderingen: 6am
IMG_20211214_090641.jpg

0 aangekomen met refeed! Was meer een dag bulken (van 2500 naar 4k cal). Erg blij. Ik heb tot vrijdag dus nog even doorbijten! Buik kan nog wel wat gedetailleerder.

Benchen heeft voor mij wss voor meeste aandeel in m'n borst massa gezorgd. Ik heb na een setje van vijf ook al een enorme pomp. Maar velen kunnen niet benchen met hun borst en leunen veel meer op delts/armen, als dat het geval is gewoon andere oefening pakken. Een goede chest press heb je veel meer bang for your buck. Ik doe alleen smith inclines nog want werd gek van gare spotters op reguliere bonks.
Klopt. Tenminste, voor mij. Ik doe wel echt alles volgens het boekje (nouja, zo goed mogelijk, heb ook echt geoefend), heb vanalles geprobeerd maar er komt gewoon minderveel kracht uit mijn borst en veel meer uit armen en schouders. Uiteindelijk moet ik dan na mijn werksets echt nog dropsets gaan doen om mijn pecs uiteindelijk wel te voelen.

De gemiddelde Nederlandse tuthola is een stuk minder strak, ook zonder bevallen te zijn.

Met andere woorden, lekker bezig @SP1988 :thumbup:

net zoals een meloen uitpoepen :janken:

Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk. Maar je kunt ook nog groeien op je 20e...

Stop eens met dat Calimero gedrag en focus op de dingen waar je invloed op hebt.

Dat geneuzel op het internet over lengte altijd. Het is geen fucking handicap ofzo...
Lengte is fktop

Terug
Naar boven