Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De grootste die ik nu ken is 12345678910111213…n(n-1)…13121110987654321 (met n=2446).
Maar ik bedoelde echt: kan.De grootste die ik nu ken is 12345678910111213…n(n-1)…13121110987654321 (met n=2446).
Dunno if sarcastisch, maar de enige reden dat ik test ben gaan nemen is om massa te behouden terwijl ik cardio. Maar if so, praat dan als een recht geschapen man en niet als een slang met gespleten tong zodat ik moet raden wat je werkelijk op je hart hebt liggen

Wat is dit voor een onzin..maar de enige reden dat ik test ben gaan nemen is om massa te behouden terwijl ik cardio.

Je bent het er niet mee eens dat wanneer je Je kcal inname drastisch verlaagd je ook spier gaat verliezen? Ik ben niet gifted met supergenen waarbij ik zowel vet kan verbranden als spiermassa kan opbouwen.
Je gaat toch ook niet karten met een formule 1 wagen? Elk persoon kan natuurlijk cutten, dat beetje spiermassa dat je verliest heb je zo weer terug met dank aan de extra celkernen in je spiercellen.Je bent het er niet mee eens dat wanneer je Je kcal inname drastisch verlaagd je ook spier gaat verliezen? Ik ben niet gifted met supergenen waarbij ik zowel vet kan verbranden als spiermassa kan opbouwen.
Juist, maar dat beetje massa dat je verliest wil ik dus niet verliezen, en sterker nog, ik wil vet verliezen en massa bouwen, tegelijkertijd. En aangezien ik niet bij dat kleine percentage mens hoor dat beide tegelijk kan bewerkstelligen heb ik ervoor gekozen de natuur een handje te helpen daarin. En hoe je het verder went of keert, die keuze is gemaakt en in gang gezet, dus daarin is geen weg meer terug. Of dat foolish blijkt in de long run, zal alleen de tijd uitwijzen.Je gaat toch ook niet karten met een formule 1 wagen? Elk persoon kan natuurlijk cutten, dat beetje spiermassa dat je verliest heb je zo weer terug met dank aan de extra celkernen in je spiercellen.
Ben maar niet bang hoor, je gaat geen massa verliezen als je 30% bf hebt😂 of je moet een pep dieët volgen natuurlijk.Juist, maar dat beetje massa dat je verliest wil ik dus niet verliezen, en sterker nog, ik wil vet verliezen en massa bouwen, tegelijkertijd. En aangezien ik niet bij dat kleine percentage mens hoor dat beide tegelijk kan bewerkstelligen heb ik ervoor gekozen de natuur een handje te helpen daarin.
Ik begon op 24,5% (dexa scan) 7 weken geleden en zit nu op 21,5%(dexa scan)Ben maar niet bang hoor, je gaat geen massa verliezen als je 30% bf hebt😂 of je moet een pep dieët volgen natuurlijk.
Snap ik, en dat respecteer ik. Echter is time NOT on my side@predjee Ja maar dat heb je zo terug, ben zelf al 12 weken bezig, en duurt nog wel tot de lente, wil het op discipline kunnen.
Bij mij gaat ie naald er pas in tegen de 12% eerder niet. Alles ligt al in de berging maar w8 gewoon op het juiste moment. Beter voor je gezondheid

Je bent terminaal ziek en gaat nog maar 6 maanden leven?
Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaadJe bent terminaal ziek en gaat nog maar 6 maanden leven?