- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Veel sterkte en succes, dat is een situatie waarin ik je keuzes inderdaad wel begrijp en op zijn plaats vind.Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaad
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel sterkte en succes, dat is een situatie waarin ik je keuzes inderdaad wel begrijp en op zijn plaats vind.Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaad
Die zag je niet aankomenJe bent terminaal ziek en gaat nog maar 6 maanden leven?
Sterkte hierin 🤝Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaad
Dunno if sarcastisch, maar de enige reden dat ik test ben gaan nemen is om massa te behouden terwijl ik cardio. Maar if so, praat dan als een recht geschapen man en niet als een slang met gespleten tong zodat ik moet raden wat je werkelijk op je hart hebt liggen![]()
Ik begon op 24,5% (dexa scan) 7 weken geleden en zit nu op 21,5%(dexa scan)
Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaad
Zoals covidvacci..ipv middelen in mij te spuiten waar je geen kut aan hebt
geef mij maar een BOOSTER!!

Gab, aan de manier hoe jij mensen benaderd kan ik al opmaken dat een discussie met een persoon als jij weinig zin heeft. Verder voel ik ook helemaal geen behoefte om wie dan ook te overtuigen van wat dan ook, en dat ga ik dan ook zeker niet proberen. Je kent mijn situatie niet, mijn prognoses niet, de gesprekken die ik gevoerd heb met medici over wat het middel wel of niet doet. In plaats daarvan neem je liever dingen aan uit eigen overtuigingen en vindt je sarcasme een wijze manier van dialoog. Ik pas daarvoor, goedemiddagWaarom ga je kuren indien je toch niets meer kunt bereiken? Ik zou dan juist alles zo lang mogelijk proberen te rekken ipv middelen in mij te spuiten waar je geen kut aan hebt

In grote lijnen hooguit, maar 12 jaar lang aan details past niet in enkele zinnen haha. Ik heb mijn gesprek met mijn behandeld arts inderdaad geplaatst, maar dat is 8 weken geleden, ik heb ook nog met een endocrinologist gesproken 3 weken geleden. Ik zit niet stil.Jawel toch die had je toch uitgelegd in jou topic, hoe je ervoor staat enzo.
Gab, aan de manier hoe jij mensen benaderd kan ik al opmaken dat een discussie met een persoon als jij weinig zin heeft. Verder voel ik ook helemaal geen behoefte om wie dan ook te overtuigen van wat dan ook, en dat ga ik dan ook zeker niet proberen. Je kent mijn situatie niet, mijn prognoses niet, de gesprekken die ik gevoerd heb met medici over wat het middel wel of niet doet. In plaats daarvan neem je liever dingen aan uit eigen overtuigingen en vindt je sarcasme een wijze manier van dialoog. Ik pas daarvoor, goedemiddag![]()
Maat hoe je het draait of keert kuren met een ernistige ziekte is 100% niet goed..Gab, aan de manier hoe jij mensen benaderd kan ik al opmaken dat een discussie met een persoon als jij weinig zin heeft. Verder voel ik ook helemaal geen behoefte om wie dan ook te overtuigen van wat dan ook, en dat ga ik dan ook zeker niet proberen. Je kent mijn situatie niet, mijn prognoses niet, de gesprekken die ik gevoerd heb met medici over wat het middel wel of niet doet. In plaats daarvan neem je liever dingen aan uit eigen overtuigingen en vindt je sarcasme een wijze manier van dialoog. Ik pas daarvoor, goedemiddag![]()
Deze discussie is gevoerd, inclusief met mijn hematoloog, en die had op hematologisch vlak geen bezwaar. In die zin, testosteron heeft geen effect op de leukemie, geen effect op de medicatie en mijn bloedwaarden controleren we nu maandelijks inplaats van drie maandelijks. Met alle respect, maar mijn behandeld arts is de autoriteit op het gebied van mijn type leukemie en wereldwijd gerespecteerd als professor voor mijn type leukemie. Als de beste man zegt ik heb er geen bezwaar tegen, dan vertrouw ik op zijn kennis en kunde. Andere argumenten kan ik eigenlijk niet verzinnen, anders dan de risico’s die elk mens loopt bij het injecteren van testosteron.Maat hoe je het draait of keert kuren met een ernistige ziekte is 100% niet goed..
Als je dan toch shortcut gebruikt dan kun je wel iets dieper cutten op jouw bodyfat.Ik begon op 24,5% (dexa scan) 7 weken geleden en zit nu op 21,5%(dexa scan)
Klopt, vanaf januari wil ik ongeveer 1000kcal per dag weer eraf hardlopen/berg lopen, maar dat betekend dat ik gemiddeld 3,5 uur per dag ga sporten dus daar ben ik me even mentaal op aan het voorbereiden. Want train nu 2 uur per dag en dan nog half uurtje lichte cardio. Wilde kijken of ik zowel massa kon bouwen als vet kon verliezen. Dus eind december doe ik nog 1x een dexa scan om de balans op te maken na 11/12 weken, en daarna ga ik me volledig focussen om naar de 15% bf te gaan.Als je dan toch shortcut gebruikt dan kun je wel iets dieper cutten op jouw bodyfat.
Kan wel wat sneller allemaal
Ok, als nog had ik het persoonlijk niet gedaan en had ik ook niet met jou fysiek gekuurd maar dat is persoonlijk ..Deze discussie is gevoerd, inclusief met mijn hematoloog, en die had op hematologisch vlak geen bezwaar. In die zin, testosteron heeft geen effect op de leukemie, geen effect op de medicatie en mijn bloedwaarden controleren we nu maandelijks inplaats van drie maandelijks. Met alle respect, maar mijn behandeld arts is de autoriteit op het gebied van mijn type leukemie en wereldwijd gerespecteerd als professor voor mijn type leukemie. Als de beste man zegt ik heb er geen bezwaar tegen, dan vertrouw ik op zijn kennis en kunde. Andere argumenten kan ik eigenlijk niet verzinnen, anders dan de risico’s die elk mens loopt bij het injecteren van testosteron.
Edit: ook word nu maandelijks al mijn hormonen gecontroleerd en mijn leverwaardes. Dus kwa monitoring zit ik goed
Is het ook niet de bedoeling om jezelf niet te veel te belasten met leukemie? Ik weet dat er verschillende soorten en gradaties zijn maar ik ben er een van mijn beste maten aan kwijt geraakt en een andere vriend heeft dit ook. Momenteel onder controle maar het wordt hem aangeraden om zichzelf niet te hard uit te putten.Klopt, vanaf januari wil ik ongeveer 1000kcal per dag weer eraf hardlopen/berg lopen, maar dat betekend dat ik gemiddeld 3,5 uur per dag ga sporten dus daar ben ik me even mentaal op aan het voorbereiden. Want train nu 2 uur per dag en dan nog half uurtje lichte cardio. Wilde kijken of ik zowel massa kon bouwen als vet kon verliezen. Dus eind december doe ik nog 1x een dexa scan om de balans op te maken na 11/12 weken, en daarna ga ik me volledig focussen om naar de 15% bf te gaan.
Nou heb jij ook wel iets meer tijd om een 'kuur-klare'-fysiek te krijgen voordat je begint..Ok, als nog had ik het persoonlijk niet gedaan en had ik ook niet met jou fysiek gekuurd maar dat is persoonlijk ..
Succes verder

Ja ik weet niet hoe hoog jouw onderhoud is, maar ik zou gewoon kcals wat naar beneden gooien ipv overdreven veel cardio doen.Klopt, vanaf januari wil ik ongeveer 1000kcal per dag weer eraf hardlopen/berg lopen, maar dat betekend dat ik gemiddeld 3,5 uur per dag ga sporten dus daar ben ik me even mentaal op aan het voorbereiden. Want train nu 2 uur per dag en dan nog half uurtje lichte cardio. Wilde kijken of ik zowel massa kon bouwen als vet kon verliezen. Dus eind december doe ik nog 1x een dexa scan om de balans op te maken na 11/12 weken, en daarna ga ik me volledig focussen om naar de 15% bf te gaan.
Met zo een serieuse ziekte zou ik me eigen zelfs niet bezig houden met kuren maar met zo gezond mogelijk leven en dus gewoon normaal trainen zonder kuren, dat mensen hier zelfs achterstaan beetje retardedNou heb jij ook wel iets meer tijd om een 'kuur-klare'-fysiek te krijgen voordat je begint..![]()