- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Zeg je dat vanuit een emotionele bias of vanuit medische kunde? Want zoals ik al zei heeft het verder geen effect op de leukemie noch op de medicatie die ik krijg voor de leukemie. Er is geen correlatie noch verband op de waardes van hormonen en leukemie (wat in feite een fout is in de chromosomen, waardoor apoptose niet lekker loopt) Noch is er een correlatie of verband op het verhogen/verlagen van hormonale waarden op BTK remmers, wat in feite mijn medicatie is. Noch is er een correlatie of verband in een langere overlevingsduur door zo gezond mogelijk te leven, want de fout zit in het DNA, en wat je ook doet, die fout zit in elke cel en kan je niet verwijderen met een levensstijl of wat dan ook. Dat is dus ook de reden waarom de oprichter van dit forum (super gezond, nooit drugs, nooit drank, nooit roken) leukemie heeft kunnen krijgen. Het treft iedereen die simpelweg gewoon 'pech' heeft.Met zo een serieuse ziekte zou ik me eigen zelfs niet bezig houden met kuren maar met zo gezond mogelijk leven en dus gewoon normaal trainen zonder kuren, dat mensen hier zelfs achterstaan beetje retarded
Ik heb een ongeneeslijke vorm van leukemie inderdaad
Dat klinkt heftiger dan dat het is. Er zijn twee vormen. Acute leukemie en Chronische leukemie. De acute vorm, is te genezen, maar niet iedereen geneest en overlijdt relatief snel. Ik heb de chronische vorm, die verloopt 'kalmer' maar is weer niet te genezen. Dat is ook de reden waarom mensen met een acute vorm een veel slechtere overlevingskans hebben dan mensen met een chronische vorm. Ik geloof een paar jaar, ten opzichte van 20+ jaar.
Dat klinkt heftiger dan dat het is. Er zijn twee vormen. Acute leukemie en Chronische leukemie. De acute vorm, is te genezen, maar niet iedereen geneest en overlijdt relatief snel. Ik heb de chronische vorm, die verloopt 'kalmer' maar is weer niet te genezen. Dat is ook de reden waarom mensen met een acute vorm een veel slechtere overlevingskans hebben dan mensen met een chronische vorm. Ik geloof een paar jaar, ten opzichte van 20+ jaar.
Nu zijn er wel weer allemaal gradaties daarbinnen, ik heb een chronische variant, maar meerdere afwijkingen in het DNA, die dan weer een slechtere prognose geven. In mijn geval was dat 10 jaar. Maar ik leef er inmiddels alweer 13 jaar mee. Dat komt omdat ik mezelf altijd als proefkonijn heb opgegeven voor trails en zodoende toegang had toen alle nieuwe generaties medicatie. En die nieuwe generaties werken erg goed. Venetoclax was ik bijvoorbeeld 1 van de eerste 100 patienten wereldwijd die het kregen. Dat brengt risico's met zich mee, maar ik hou wel van een risico. Gelukkig heeft het goed uitgepakt, want de medicatie bleek erg goed zijn werk te doen. Ben wel 6 maanden flink ziek geweest, ben echt door meerdere hellen gegaan de afgelopen 12 jaar. Drie keer chemokuren, venetoclax in studie verband, ibrutinib in studie verband, weer venetoclax, dat waren gewoon echt kut tijden. Op mijn slechts woog ik nog maar 80 kilo. Dat klinkt redelijk, maar niet als je je bedenkt dat ik altijd rond de 100 heb gewogen. Toen leek ik wel een lijk.
Wat zijn nu eigenlijk je doelen en wat is nu verder haalbaar? Nog meer kilo's er op en groter worden of meer finetunen van wat er staat? Heb je een voorbeeldfiguur die je nastreeft?
"Nog meer kilo's" klinkt alsof ik al heel veel massa heb, dat valt ook wel mee.Wat zijn nu eigenlijk je doelen en wat is nu verder haalbaar? Nog meer kilo's er op en groter worden of meer finetunen van wat er staat? Heb je een voorbeeldfiguur die je nastreeft?
Zou uiteindelijk wel graag richting de 100 kg willen met de shape van afgelopen wedstrijden. Heb verder geen voorbeeldfiguur.Nogmaals enorm bedankt dat je dit wilde doen. En cool dat ik als bonus nu zelf ook wat foto's heb ondanks ik niet meer in shape ben.

Zo zo meeuw heeft al flink wat progressie gemaakt🙂Nogmaals enorm bedankt dat je dit wilde doen. En cool dat ik als bonus nu zelf ook wat foto's heb ondanks ik niet meer in shape ben.
Note: jongen onder mijn begeleiding is 19 jaar
Geen probleemNogmaals enorm bedankt dat je dit wilde doen. En cool dat ik als bonus nu zelf ook wat foto's heb ondanks ik niet meer in shape ben.
Note: jongen onder mijn begeleiding is 19 jaar

Beetje te snel

Nee hier in Emmen 🙂