apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ja, zodat hij gezond heel oud kan worden..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zodat hij gezond heel oud kan worden..
Gast moet doen wat hij wilt, ik wens hem er succes mee toch .. ik geef mijn mening en misschien de tijd nog rekken die hij heeft, ik ken persoonlijk niets van deze ziekte kan mijn eigen niet voorstelle dat kuren daar goed voor is zowel kuur je kapot maat
Ja dat kan en mag ook. Begrijp me niet verkeerd.Gast moet doen wat hij wilt, ik wens hem er succes mee toch .. ik geef mijn mening
Als je terminaal bent telt elke extra dag dan niet in jou ogen ?? Zou je deze verkorten voor 3 kg spier dat je meeneemt in de kist, ik zou ook balls to the wall leven maar niet met dope.. spulle pakken en zoveel mogelijk tijd spenderen met de juiste mensen eerder maar ej 3kg spier extra in de kist lijkt zoveel beter man 😂Ja dat kan en mag ook. Begrijp me niet verkeerd.
Maar als hij terminaal is, wat is dan het punt van gezond leven? Ik zou balls to the wall, rock out with your c**k out mijn laatste maanden toch nog wel goed benutten. Maar dat ben ik.
Je gaat toch gewichtheffe omdat je dat leuk vind daar moet toch geen kuur aan verbonden worden.. ik ben dan wss de enige dat er anders over denkt zoals ik al eerder zei ik wens hem succes met zijn laatste doelenGaat tenminste wel dood terwijl hij iets doet wat hij leuk vind
Ja, maar ik ben niet terminaal. Ik denk dat iedereen dat zelf moet invullen en iemand daarin ondersteunen vind ik niet retarded.Als je terminaal bent telt elke extra dag dan niet in jou ogen ?? Zou je deze verkorten voor 3 kg spier dat je meeneemt in de kist, ik zou ook balls to the wall leven maar niet met dope.. spulle pakken en zoveel mogelijk tijd spenderen met de juiste mensen eerder maar ej 3kg spier extra in de kist lijkt zoveel beter man 😂
Ja, maar ik ben niet terminaal. Ik denk dat iedereen dat zelf moet invullen en iemand daarin ondersteunen vind ik niet retarded.
Wat jij zou doen geldt voor de meeste mensen, maar niet iedereen denkt hetzelfde.
Zo had je deze dude die dit ging doen toen ie terminaal was.
![]()
"You can only be free...when you have nothing to lose"
A 20 year-old man from Frankfurt, Germany, decided that he wanted to travel Europe by train. His preferred travel class - outside the train...benallaroundtheworld.blogspot.com
Ik denk dat wanneer je tijd op deze wereld op zijn eind loopt, elke beslissing die je maakt de juiste is. Het is jouw laatste stukje van je leven. Vul het in op jouw manier.
Hij heeft dezelfde soort als dat bigT had, las ikIs het ook niet de bedoeling om jezelf niet te veel te belasten met leukemie? Ik weet dat er verschillende soorten en gradaties zijn maar ik ben er een van mijn beste maten aan kwijt geraakt en een andere vriend heeft dit ook. Momenteel onder controle maar het wordt hem aangeraden om zichzelf niet te hard uit te putten.
Ik ken natuurlijk jouw geval niet en ga ook maar uit van hetgene wat ik weet. Alleszins, haal er het meeste uit!
Twee dingen hier waar je volledig de mist in gaat. Ten eerste is het niet jouw wens, het is zijn wens. Ten tweede, wat maakt jou het nou uit wat iemand met zijn laatste jaren doet? Het gaat er toch om dat de persoon in kwestie er mentaal beter door wordt? Als hij wilt kuren, moet hij lekker kuren. Als alle artsen zeggen dat het zonder problemen kan, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet gezond is? De meeste risico's van hormoongebruik zie je ook pas na een lange periode, waarin de beste man al half gedecomposteerd zal zijn. Het is wel makkelijk praten wanneer je zelf geen arts voor je hebt gehad die zegt dat je nog maar ff gaat leven.Met zo een serieuse ziekte zou ik me eigen zelfs niet bezig houden met kuren maar met zo gezond mogelijk leven en dus gewoon normaal trainen zonder kuren, dat mensen hier zelfs achterstaan beetje retarded
Misschien moet je de vorige posts eerst eens gaan lezen, maar zal het nogmaals zeggen moest je de tijd niet willen nemen om te lezen, hij moet inderdaad doen wat hij zelf wilt hoeveel fucking keer moet ik dit nog gaan zeggen eigenlijk?Twee dingen hier waar je volledig de mist in gaat. Ten eerste is het niet jouw wens, het is zijn wens. Ten tweede, wat maakt jou het nou uit wat iemand met zijn laatste jaren doet? Het gaat er toch om dat de persoon in kwestie er mentaal beter door wordt? Als hij wilt kuren, moet hij lekker kuren. Als alle artsen zeggen dat het zonder problemen kan, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet gezond is? De meeste risico's van hormoongebruik zie je ook pas na een lange periode, waarin de beste man al half gedecomposteerd zal zijn. Het is wel makkelijk praten wanneer je zelf geen arts voor je hebt gehad die zegt dat je nog maar ff gaat leven.
Nog 1 keer?Misschien moet je de vorige posts eerst eens gaan lezen, maar zal het nogmaals zeggen moest je de tijd niet willen nemen om te lezen, hij moet inderdaad doen wat hij zelf wilt hoeveel fucking keer moet ik dit nog gaan zeggen eigenlijk?

Best vaak als je dan vertelt wat je zelf zal doen in een situatie waarbij je überhaupt niet eens kunt weten hoe je er zelf op zou reageren.hoeveel fucking keer moet ik dit nog gaan zeggen eigenlijk?
Maar jij vond zijn keuze voor AAS toch ook onzin voordat je wist van zijn ziekte.Best vaak als je dan vertelt wat je zelf zal doen in een situatie waarbij je überhaupt niet eens kunt weten hoe je er zelf op zou reageren.
Gaat tenminste wel dood terwijl hij iets doet wat hij leuk vind
De reden dat ik specifiek vroeg of hij een terminale ziekte heeft en met een paar maanden gaat sterven was omdat ik dat de enige geldige reden vind om zo'n keuze te maken met de huidige shape. Nou had ik alleen niet verwacht dat dat ook echt zo zou zijn geweest.Maar jij vond zijn keuze voor AAS toch ook onzin voordat je wist van zijn ziekte.
welke kleuren zijn er allemaal beschikbaar?
Geen idee.
Mooi, dan kunnen sommige het gat eindelijk vinden.