Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

20220106_231727.jpg
Druk je nou je triceps plat tegen de bank?

Sterker nog (krijg hier veel commentaar op) maar denk dat als je op trt zit na je 50ste je levens genot stuk groter is, tegen welke prijs laat ik in het midden maar 100/150 test pw is voor je gezondheid niet schadelijk.
@ak ... als jij tips gaat geven aan 50jarigen, is dat even waardevol als dat jij tips krijgt van een 10 jarige.

Geen gezeur bij een huisarts om de zoveelste bloedtest etc. Twijfelen of het wel voldoende werkt, etc etc.
Als ik moe ben ga ik gewoon zitten of liggen, dan heb ik genoeg gedaan en wordt het tijd om te herstellen. Dat mag hé... als je de 50 gepasseerd bent :thumb:

En vergeet niet, een lamp die twee keer zo fel brand, brand maar half zo lang.

@ak ... als jij tips gaat geven aan 50jarigen, is dat even waardevol als dat jij tips krijgt van een 10 jarige.

Geen gezeur bij een huisarts om de zoveelste bloedtest etc. Twijfelen of het wel voldoende werkt, etc etc.
Als ik moe ben ga ik gewoon zitten of liggen, dan heb ik genoeg gedaan en wordt het tijd om te herstellen. Dat mag hé... als je de 50 gepasseerd bent :thumb:

En vergeet niet, een lamp die twee keer zo fel brand, brand maar half zo lang.
Sorry chief 🤝

Geen probleem. Maar bijna alle mannen boven de 50 hier zijn natty.
Waarom zal dat zijn ?
Bodybuilding geeft je zo veel meer dan alleen een gespierd lichaam.
Met gear, bemerk je de fouten minder goed die je maakt.
Naturel moet je voeding wel goed zijn, en je rust ook. Daar heb je een leven lang plezier van. Dan kun je goed door blijven trainen, en de voordelen oprapen.

• Heart
Waarderingen: AK
Is er geen plek waar je je shit kan laten testen zoals dat wel kan met drugs? (Zie Jellynek)
Toevallig tijdje geleden hier nog met Galen over gehad. Je hebt Janoshink(ofzoiets), een of andere UG partij die vails testen maar ziet er nogal shady uit. Bij een legitieme partij 1500+ voor een vialtje. En een vialtje zegt nog niet zoveel, want de volgende batch kan gewoon weer ruk zijn.

Je moet puur op anekdotes af gaan dus.

Toevallig tijdje geleden hier nog met Galen over gehad. Je hebt Janoshink(ofzoiets), een of andere UG partij die vails testen maar ziet er nogal shady uit. Bij een legitieme partij 1500+ voor een vialtje. En een vialtje zegt nog niet zoveel, want de volgende batch kan gewoon weer ruk zijn.

Alle DBBers geld inzamelen om een High-Performance liquid chromatography machine te kopen i.c.m. de nodige organische stoffen.

Goedkoop zal het niet zijn, maar voor €250 moet het wel te doen zijn.

Goedkoop zal het niet zijn, maar voor €250 moet het wel te doen zijn.
Ideale situatie zou zijn om in bulk poeder te kopen, te laten testen en vervolgens enkele jaren safe te zitten met je AAS. Anders kom je er beter en goedkoper uit door regelmatig bloed te testen dan AAS te testen.

Terug
Naar boven