- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Schakels van die tattoo komen helemaal los van elkaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schakels van die tattoo komen helemaal los van elkaar

Nope, zat toevallig naar zn prijzen te kijken laatst
En dan nog is een lab nog altijd zo goed als zn laatste batch, nieuwe batch is altijd maar afwachten.Als je gewoon een fatsoenlijk lab koopt bij de officiële dealer van dat lab hoef je nooit wat te testen. Simpel zat
Houd je nou je buik in? Ben je nog aan het bulken? Anders zou ik hem wel gaan shorte je vp begint aardig op telopen.
Ik houd me buik niet in. En who cares als ik moet gaan cutten hoor ik dat wel van mijn coach😉Houd je nou je buik in? Ben je nog aan het bulken? Anders zou ik hem wel gaan shorte je vp begint aardig op telopen.
Wat een onzin ik spande mijn buikspieren niet aan op de fotoOei, dan mag je flink je abs gaan trainen, pak je die in je trainingen mee?
Inderdaad, maar je trok je buik wel een beetje in.Wat een onzin ik spande mijn buikspieren niet aan op de foto
Wel nee
Die ribbenkast.
Mooi he
Verklaar je nader. Is daar wat mee?
Die wordt zichtbaar als je je buik intrekt.
Als je zo’n holte hebt kan het toch worden opgevuld? Vind het er altijd raar uitzien als iemand zijn abs dieper gaan dan de ribbenWat een onzin ik spande mijn buikspieren niet aan op de foto
Ja maar iedereen is anders. Anders was iedereen ArnoldAls je zo’n holte hebt kan het toch worden opgevuld? Vind het er altijd raar uitzien als iemand zijn abs dieper gaan dan de ribben
Alles kan nog heJa maar iedereen is anders. Anders was iedereen Arnold

Ja als ik nu ga cutten zit ik continu telkens op het zelfde fysiek
Gelukkig heb je wovano! Die gaat je even flink aanpakkenJa als ik nu ga cutten zit ik continu telkens op het zelfde fysiek