AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Smalle taille ook, of lijkt dat zo door je rug?
    Al tijdje niet meer gemeten
    Maar shoulder to waist ratio was eind cut 1:1,66
    125cm om 75
    Dus wel redelijk smalle taille denk ik :p
     
    Al tijdje niet meer gemeten
    Maar shoulder to waist ratio was eind cut 1:1,66
    125cm om 75
    Dus wel redelijk smalle taille denk ik :p
    Die ratio zegt mij niets joh. Maar taille omtrek lijkt mij wel heel smal voor een man
    Maare mooi resultaat en erg mooie verhoudingen.
     
    Als natty heb je enkel de keus om er zoals links bij te staan, of zoals imnewhere.
    cbc flirt GIF by Kim's Convenience
     
    Al tijdje niet meer gemeten
    Maar shoulder to waist ratio was eind cut 1:1,66
    125cm om 75
    Dus wel redelijk smalle taille denk ik :p
    Vrij extreem ja, mooi hoor, heel smalle taille en heel dikke lats (al is het plaatje van front....).
     
    Nu staat Steks er voor iemand die niet traint nog helemaal niet zo slecht bij.

    Gisteren bij "Beau" Teun van de Keuken gezien die verschillende dieeten had geprobeerd en zn boekje kwam promoten. Bij de foto's werd gezegd dat dit normaal was. Dat ging over de before-foto, al was voor mijn gevoel het verschil met de after niet noemenswaardig.

    Meevaller: de combi van sporten en je voeding daarop afstemmen gaf hem het beste effect. Hopelijk zaten mensen aantekeningen te maken.
     
    Nu staat Steks er voor iemand die niet traint nog helemaal niet zo slecht bij.

    Gisteren bij "Beau" Teun van de Keuken gezien die verschillende dieeten had geprobeerd en zn boekje kwam promoten. Bij de foto's werd gezegd dat dit normaal was. Dat ging over de before-foto, al was voor mijn gevoel het verschil met de after niet noemenswaardig.

    Meevaller: de combi van sporten en je voeding daarop afstemmen gaf hem het beste effect. Hopelijk zaten mensen aantekeningen te maken.
    Had het ook gezien. Verbaasd me anno 2022 nog steeds dat mensen niet snappen dat het enigste dieet wat werkt is minder eten dan je kcal onderhoud.
     
    Had het ook gezien. Verbaasd me anno 2022 nog steeds dat mensen niet snappen dat het enigste dieet wat werkt is minder eten dan je kcal onderhoud.
    Omdat iedereen zoekt naar shortcuts. Afvallen zonder er moeite voor te hoeven doen...
     
    Idd, ga liever naar de gym of uit eten.


    Oh wacht….. 🙁
    Genoeg restaurantjes die hier in de regio alweer open gaan. Heb in ieder geval vandaag kunnen reserveren voor zaterdag. Dan moet dat daar in Helmond toch helemaal wel te doen zijn?
     
    Back
    Naar boven