Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

haha, ik nog een keer afgebeuld om door een plateau te Benchen met Ben Herder in Amersfoort :p
Alwin zijn vriendin zat hem een beetje te jennen en toen ik over die pulley begon deed hij erg chagrijnig. Ik moest toen de neiging onderdrukken om te meppen. Zag hem later die week bleek worden toen hij de pulley kwam ophalen voor reparatie en ik het zware gedeelte droeg toen we het ding naar zijn pick up zeulden. (Sterke verhalen uit de oude doos.)

Beetje mooi kan ook geen kwaad. Ik zal wel weer een homo zijn, maar kijk graag naar Arnold 1974, Robby Robinson, Phil Heath 2009-2010, triumviraat Kevin Levrone/Flex Wheeler/Shawn Ray.

Dorian, Ronnie, late Phil Heath en Branch Warren types mogen voor mij door de plee met hun vleesklompen.
Dat kan. Maar dat is toch subjectief? Of wie bepaalt of dat wel of niet mooi is? Een paar oude uitgekakte natty drollen? Dat jullie genoegen nemen met een middelmatig bestaan, wilt niet zeggen dat iedereen die shit moet navolgen. Wellicht hebben sommige mensen wel ambities in het leven. Wellicht zijn er ook mensen die doen wat ze zelf mooi vinden en zich niet laten dicteren door wat anderen ''mooi'' vinden. De wereld draait niet alleen om jullie.

Daarbij is het uitermate komisch dat het altijd van dezelfde mensen komt. Als je niks hebt om te showen, moet je gewoon je lelijke waffel houden.

Haha word jij nu door alles getriggered? Je hangt maar wat graag de alfaman uit. Maar ondertussen gooi je zoveel goedjes je lichaam in om al je onzekerheden en imperfecties weg te werken.

Of zit ik ernaast? :o
Nee je hebt helemaal gelijk. Recht in de bull. Kon het zelf niet beter omschrijven. Fake it until you make it. ALLES MOET NEP!!!

Alwin zijn vriendin zat hem een beetje te jennen en toen ik over die pulley begon deed hij erg chagrijnig. Ik moest toen de neiging onderdrukken om te meppen. Zag hem later die week bleek worden toen hij de pulley kwam ophalen voor reparatie en ik het zware gedeelte droeg toen we het ding naar zijn pick up zeulden. (Sterke verhalen uit de oude doos.)
Hijn deed een keer een gastoptreden bij de Open Gelderse Kampioenschappen
Wat was die kerel "Groot" lees breed (dikke n*ger) :eek: was wel enorme populair (heavy weight class +100/+120)

Een paar oude uitgekakte natty drollen?
Laat mij hier aub buiten.
En neen, niet iedereen heeft de ambitie om erg groot te worden, integendeel zelfs maar ieder zijn ding en laat ook gewoon ieder zijn eigen ding doen.
En er zijn veel meer zaken belangrijk in het leven dan een fysiek of knap uiterlijk.

Swole is the goal, size is the price 🚀

Swole is the goal, size is the price 🚀
Screenshot_20220118-125521_Chrome.jpg

Dat kan. Maar dat is toch subjectief? Of wie bepaalt of dat wel of niet mooi is? Een paar oude uitgekakte natty drollen? Dat jullie genoegen nemen met een middelmatig bestaan, wilt niet zeggen dat iedereen die shit moet navolgen. Wellicht hebben sommige mensen wel ambities in het leven. Wellicht zijn er ook mensen die doen wat ze zelf mooi vinden en zich niet laten dicteren door wat anderen ''mooi'' vinden. De wereld draait niet alleen om jullie.

Daarbij is het uitermate komisch dat het altijd van dezelfde mensen komt. Als je niks hebt om te showen, moet je gewoon je lelijke waffel houden.

Nee je hebt helemaal gelijk. Recht in de bull. Kon het zelf niet beter omschrijven. Fake it until you make it. ALLES MOET NEP!!!
Ik post filmpjes van mijn rugtraining. Als mijn armen dik genoeg worden laat ik die ook zien.

Er is iets serieus mis met jou en hoe je naar het leven kijkt...

In b4 de volgende rant van je.

Hoe frequenter je prikt, hoe stabieler je waarden zijn(zoals je kunt zien aan de onderstaande grafieken). Stabielere waarden staan meestal gelijk aan minder bijwerkingen. Mijn vermoeden is dat je wellicht meer oestrogeen aanmaakt en je daardoor meer vocht vasthoudt. Je bent in alle gevallen sowieso beter af door vaker te prikken, behalve dat het waarschijnlijk meer littekenweefsel oplevert. Maar goed, dat kun je wel compenseren door wat dunnere naalden te gebruiken.

Of je kunt wellicht (meer)ai nemen, om te kijken of dat iets uithaalt.

250mg, elke 7 dagen:
1638728229645.png

125mg om de 3.5 dag:
?hash=1c11f91be774d1d0db93c39095f89b9e.png

Ondertussen wachten we nog steeds op jouw 110kg op 10% foto

En er zijn veel meer zaken belangrijk in het leven dan een fysiek of knap uiterlijk.
Zoals? En is dat is toch ook wat eenieder voor zichzelf moet bepalen lijkt mij.

Ik vind het alleen grappig/opmerkelijk dat zulke opmerkingen altijd van dezelfde soort mensen komen. Net alsof een zwerver Bill Gates even komt vertellen hoe je succesvol moet zijn in het leven. We weten allemaal dat het draait om een soort van afgunst.

Ik post filmpjes van mijn rugtraining. Als mijn armen dik genoeg worden laat ik die ook zien.
Ik kan niet wachten.

Gelukkig hebben we jou om het goede voorbeeld te geven. De oppersimp met zijn IFBB pro fysiek. LOL

Terug
Naar boven