- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Oei, teveel tren?Je zou het niet zeggen maar @Gremlin is een volwassen vrouw

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, teveel tren?Je zou het niet zeggen maar @Gremlin is een volwassen vrouw

Ik weet niet wat voor job jij hebt, maar ik kan mijzelf niet voorstellen dat iemand staat te springen om elke dag in een muffig kantoor een x aantal uur door te brengen met collega's. Ongeacht of je het goed kunt vinden met ze. Elke dag dezelfde shit aanhoren van dezelfde collega's, mensen die op je beeldscherm staren om te kijken of je wel werkt, geforceerde awkward gesprekken voeren om zogenaamd te socializen etc. Die shit is gewoon niet gezond voor je mentale gesteldheid. Voor mij zou 50/50 ideaal zijn. En de meeste mensen die ik erover heb gesproken denken hetzelfde erover.Vind dat ook wel knap. Ik zou echt gek worden als ik thuis moest werken
Portretfotograaf. Werk vooral op locatie, kantoor kom ik gelukkig maar sporadischIk weet niet wat voor job jij hebt, maar ik kan mijzelf niet voorstellen dat iemand staat te springen om elke dag in een muffig kantoor een x aantal uur door te brengen met collega's. Ongeacht of je het goed kunt vinden met ze. Elke dag dezelfde shit aanhoren van dezelfde collega's, mensen die op je beeldscherm staren om te kijken of je wel werkt, geforceerde awkward gesprekken voeren om zogenaamd te socializen etc. Die shit is gewoon niet gezond voor je mentale gesteldheid. Voor mij zou 50/50 ideaal zijn. En de meeste mensen die ik erover heb gesproken denken hetzelfde erover.

Permissie om je simp te zijn?
Zorg dat je niet breekbaar bent dan
Ik weet niet wat voor job jij hebt, maar ik kan mijzelf niet voorstellen dat iemand staat te springen om elke dag in een muffig kantoor een x aantal uur door te brengen met collega's. Ongeacht of je het goed kunt vinden met ze. Elke dag dezelfde shit aanhoren van dezelfde collega's, mensen die op je beeldscherm staren om te kijken of je wel werkt, geforceerde awkward gesprekken voeren om zogenaamd te socializen etc. Die shit is gewoon niet gezond voor je mentale gesteldheid. Voor mij zou 50/50 ideaal zijn. En de meeste mensen die ik erover heb gesproken denken hetzelfde erover.
LolVrouwen horen voor de kinderen te zorgen/huishouden, mannen moeten werken. Ging tientallen jaren goed totdat vrouwen ineens “onafhankelijk” wilde worden en allerlei rare dingen gingen roepen wat resulteerde dat alles duurder is geworden en je nu enigzins beide moet werken om überhaupt een 1 kamer appartement te kunnen kopen met schulden tot je 65ste en nooit de ruimte financieel hebt om keer iets geks te doen.
Is wel echt een extreem simpel verhaal zo. Het is niet zo dat ze opeens onafhankelijk wilden worden, maar eerder dat ze onafhankelijk konden worden door technologische, medische en maatschappelijke ontwikkelingen.Vrouwen horen voor de kinderen te zorgen/huishouden, mannen moeten werken. Ging tientallen jaren goed totdat vrouwen ineens “onafhankelijk” wilde worden en allerlei rare dingen gingen roepen wat resulteerde dat alles duurder is geworden en je nu enigzins beide moet werken om überhaupt een 1 kamer appartement te kunnen kopen met schulden tot je 65ste en nooit de ruimte financieel hebt om keer iets geks te doen.
Dus jij bent ook verantwoordelijk voor het maken van die afgrijselijk pasfoto's? Of heb jij wel een beetje verstand van belichting etc. Ik ben nog steeds in therapie voor de pasfoto die ik laatst had laten maken.Portretfotograaf. Werk vooral op locatie, kantoor kom ik gelukkig maar sporadisch
Ik weet niet wat ik erger zou vinden, thuis werken of kantoor. Thuis heb ik gewoon teveel afleiding. Zoiets moet je evengoed liggen, denk ik
Ik heb nu een aantal werkgevers gehad en na een tijdje is het altijd hetzelfde. Het is niet zo zeer dat ik het erg vind om op kantoor te werken, maar elke dag zou voor mij niet meer hoeven.Ik werd na een tijdje echt gek van dat thuiswerken tijdens de lockdown. 50/50 is inderdaad de ideale weg
Je omschrijft wel echt een trieste kantoorbaan, misschien wisselen van werkgever? Bij mij is dat gelukkig niet aan de orde maar 50/50 geniet wel de voorkeur, heerlijk thuiswerken met je eigen planning en hele dag beetje in je onderbroek aan je balzak krabben
Cultuur verschil, maar die zijn er wel meer.Is wel echt een extreem simpel verhaal zo. Het is niet zo dat ze opeens onafhankelijk wilden worden, maar eerder dat ze onafhankelijk konden worden door technologische, medische en maatschappelijke ontwikkelingen.
Sowieso zegt het een hoop over je eigen karakter als je graag een afhankelijke vrouw wilt.
Maak met meeuw een fotoshoot aub! 🚀
Dat is wel de bedoeling later dit jaarMaak met meeuw een fotoshoot aub! 🚀
Goeie fotos btw!

Ben een auto hater, maar wat een mooi plaatje!
Als @XXL Nutrition zijn Lambo's een keer op de foto wil. Ik doe het gratis 😝 nou ok zakje whey 😌
Of een blokje om?Als @XXL Nutrition zijn Lambo's een keer op de foto wil. Ik doe het gratis 😝 nou ok zakje whey 😌