Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Mooie foto! ik heb er ook nog :p


2019-09-07 Alp Attack-9794.jpg

2019-06-11 SG2K-9395.jpg

2019-09-05-Alp-Attack-8878.jpg
 
Je hebt echt geen idee waar the fuck je het over hebt. Ga je mij vertellen dat je dat even afleert als diegene autisme, ADHD, dwangneurose en moeilijk verstaanbaar gedrag heeft met het verstand van een 4 jarige?

Vandaar dat er zo weinig 50 plussers rondlopen in deze specifieke sector, die denken dat ze het er maar even “uit kunnen slaan”.

Hang jezelf :roflol:
Je bent iets te simpel met ' het er uit slaan' . Dat is funest voor je carrière.
Er werken nog best veel 50+ ers in de zorg, maar die zijn waarschijnlijk bij de club waar jij werkt vertrokken, dankzij het personeelsbeleid wat daar gevoerd wordt, waardoor jij de werkvloer op kon.

Moeilijk verstaanbaar gedrag is een loze kreet, maar gelukkig benoemen ze nog dat het gedrag is. Dat kun je afleren. Ook een 4 jarige autist met adhd weet dat.
Jammer dat ouders en begeleiding het zo ver hebben laten komen, vooral jammer voor de cliënt in kwestie.
Maar vooral succes Biomek en we spreken er over 10 jaar nog eens over :thumb:
Hang loose :rocker:
 
Gedeeltelijk mee eens!


Iemand als Biomek die plezier heeft in zijn werk en daarbij een authentieke cliëntbenadering hanteert (in zijn geval waarschijnlijk "niet bang/wel geïnteresseerd in de persoon") zal het beter doen dan een gediplomeerde "wel bang/niet geïnteresseerd in de persoon" collega.
Daar ben ik het ook wel mee eens, neemt niet weg dat zelfs de grootste kerels op een gegeven moment last krijgen van de ' zinloze ' agressie.
Hoeveel heb jij er gedurende je carrière zien afbranden, of door agressie niet meer in staat om te werken? (collega's die zo in elkaar geslagen zijn door een cliënt dat normaal functioneren niet meer gaat. Ondanks persoonlijk alarm systemen en cursussen in weerbaarheid op de werkvloer)
Ik vind 1 al teveel.
 
Daar ben ik het ook wel mee eens, neemt niet weg dat zelfs de grootste kerels op een gegeven moment last krijgen van de ' zinloze ' agressie.
Hoeveel heb jij er gedurende je carrière zien afbranden, of door agressie niet meer in staat om te werken? (collega's die zo in elkaar geslagen zijn door een cliënt dat normaal functioneren niet meer gaat. Ondanks persoonlijk alarm systemen en cursussen in weerbaarheid op de werkvloer)
Ik vind 1 al teveel.
Mijn zusje werkt op een plek die qua verhaal veel lijkt op dat van Biomek.
Zij hebben op die plek een vrouw zitten die altijd flipt en dan ook altijd begint te bijten en krabben.
Paar maanden geleden in weer zo'n bui van dat meisje heeft ze het voor elkaar gekregen beide ogen uit te krabben van een medewerker daar.
Aan 1 oog is die medewerker nu blind en de andere is ze bijna al haar zicht kwijt. Daar verlaat het personeel ook aan de lopende band hun functie door het eindeloze geweld waar niet veel tegen te doen is.
 
Mijn zusje werkt op een plek die qua verhaal veel lijkt op dat van Biomek.
Zij hebben op die plek een vrouw zitten die altijd flipt en dan ook altijd begint te bijten en krabben.
Paar maanden geleden in weer zo'n bui van dat meisje heeft ze het voor elkaar gekregen beide ogen uit te krabben van een medewerker daar.
Aan 1 oog is die medewerker nu blind en de andere is ze bijna al haar zicht kwijt. Daar verlaat het personeel ook aan de lopende band hun functie door het eindeloze geweld waar niet veel tegen te doen is.
Is het recht op zorg dan onbegrensd?
 
Mijn zusje werkt op een plek die qua verhaal veel lijkt op dat van Biomek.
Zij hebben op die plek een vrouw zitten die altijd flipt en dan ook altijd begint te bijten en krabben.
Paar maanden geleden in weer zo'n bui van dat meisje heeft ze het voor elkaar gekregen beide ogen uit te krabben van een medewerker daar.
Aan 1 oog is die medewerker nu blind en de andere is ze bijna al haar zicht kwijt. Daar verlaat het personeel ook aan de lopende band hun functie door het eindeloze geweld waar niet veel tegen te doen is.
Een betere gedragswetenschapper scheelt een boel.
Je wil toch niet dat je zus zo iets mee maakt ?
Ik ken ze wel, dat soort clienten, staan ze ineens met een mes voor je. Of ze proberen je in brand te steken. Of zich zelf helemaal in de baby olie gezet en shampoo op de vloer en dan een conflict uitlokken.
 
Daar ben ik het ook wel mee eens, neemt niet weg dat zelfs de grootste kerels op een gegeven moment last krijgen van de ' zinloze ' agressie.
Hoeveel heb jij er gedurende je carrière zien afbranden, of door agressie niet meer in staat om te werken? (collega's die zo in elkaar geslagen zijn door een cliënt dat normaal functioneren niet meer gaat. Ondanks persoonlijk alarm systemen en cursussen in weerbaarheid op de werkvloer)
Ik vind 1 al teveel.
Inderdaad, helaas een paar.
 
Je bent iets te simpel met ' het er uit slaan' . Dat is funest voor je carrière.
Er werken nog best veel 50+ ers in de zorg, maar die zijn waarschijnlijk bij de club waar jij werkt vertrokken, dankzij het personeelsbeleid wat daar gevoerd wordt, waardoor jij de werkvloer op kon.

Moeilijk verstaanbaar gedrag is een loze kreet, maar gelukkig benoemen ze nog dat het gedrag is. Dat kun je afleren. Ook een 4 jarige autist met adhd weet dat.
Jammer dat ouders en begeleiding het zo ver hebben laten komen, vooral jammer voor de cliënt in kwestie.
Maar vooral succes Biomek en we spreken er over 10 jaar nog eens over :thumb:
Hang loose :rocker:
Ik heb nooit gezegd dat hij 4 jaar is. Het is een jong volwassen man van 24 die een beperking (een pakket aan beperkingen) heeft waardoor hij het verstandelijke niveau van een 4 jarige heeft. En nee, dat is niet een kwestie van opvoeding dat is een kwestie van verstandelijke beperking. Een verstandelijke beperking is niet af te leren. Volgens mij ben jij ook zo’n iemand die nog steeds denkt dat je homosexualiteit kan genezen.

Het gedeelte wat je weg laat is dat hij voorheen veel extremer en veel vaker gedrag en agressie vertoonde. Met andere woorden; er zit weldegelijk een stijgende lijn in hoe deze jongen zich ontwikkeld. Dat duurt jaren en jaren en jaren. Hij zal echter nooit zelfstandig worden, dat is dan weer de andere kant van het verhaal.

Ik heb meerdere clienten die regelmatig op bezoek komen bij onze woning waarvan ik de gekste verhalen hoorde hoe zij vroeger waren en dat er weldegelijk veel ontwikkeling in zit.

Bijvoorbeeld 1 client waarvan ik hoorde dat hij jaren terug alleen met muilkorf, handboeien en 4 begeleiders naar buiten mocht. Nu komt hij zonder begeleiding naar onze woning toe voor een bakkie. Dat is best wel vooruitgang te noemen.

Elke client is anders, uniek, heeft een geschiedenis en soms een bizar trieste geschiedenis wat je niemand toewenst.

Maar hey, Ron kent al die clienten wel joh. Ron komt ons wel even vertellen hoe het zit :roflol:
 
Back
Naar boven