MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Jij heb echt geen verstand die gast is 26 ik ben 20. Dat betekend dat hij al veel meer jaren heeft kunnen trainen en dan zeggen ze dat ik dom ben🤣
COPE.
1643213690563.png

1643213717423.png

1643213863712.png

Spuit er in en gaaaan, no excuses

Hoe oud is “onze” Jannes Manderfeld?

Toch vraag ik me af in hoeverre je jeugd bijdraagt aan je lichamelijk ontwikkeling. Jay cutler werkte sinds zijn 11/12de mee bij zijn broers beton bedrijf, maw hij tilde al heavy AF voor ie uberhaupt een voet in de gym had gezet op zijn 18de.

Denk dat er wel degelijk verschil in zit als je lichamelijk 0 werk doet tot je 18de toz van iemand die al op zijn 12de flinkt tilt en sjouwt. Naast je fysiek draagt dat ook zeker bij aan de mindset die je creeert.

Dus op de foto’s van dit ivdm 20 of 21.

Toch vraag ik me af in hoeverre je jeugd bijdraagt aan je lichamelijk ontwikkeling. Jay cutler werkte sinds zijn 11/12de mee bij zijn broers beton bedrijf, maw hij tilde al heavy AF voor ie uberhaupt een voet in de gym had gezet op zijn 18de.

Denk dat er wel degelijk verschil in zit als je lichamelijk 0 werk doet tot je 18de toz van iemand die al op zijn 12de flinkt tilt en sjouwt. Naast je fysiek draagt dat ook zeker bij aan de mindset die je creeert.
Er is maar één echte bijdrage, en dat is: GENETICS. De rest is bijzaak.

Er is maar één echte bijdrage, en dat is: GENETICS. De rest is bijzaak.
Vrijwel elke sport heeft een paar genetische wonders, waardoor de top echt scheef de rest reflecteert. De verhouding aan verschillende typen spiervezels kan je al een flinke voorsprong geven. Dan zijn alle andere factoren zoals hormonen, gevoeligheid voor hormonen etc nog niet eens meegerekend. Iets als een myostatine deficiency kan in deze sport ook nog wel eens een aardige voorsprong geven.

Ronnie Coleman @ 16 jaar :roflol:

Bijlagen

• 803000AE-3046-43C6-B35B-677ABDAE8F13.jpeg
    803000AE-3046-43C6-B35B-677ABDAE8F13.jpeg
    986,7 KB · Weergaven: 171
Het heeft helemaal nix met aanleg te maken. Hoogstens met goed reageren op drugs en dat is epigenetics.
Aanhechting van je spieren, je frame, spiergroepen die sneller groeien omdat je er betere genen voor hebt etc. Uiteraard is hoe je reageert op gear ook een belangrijke factor, maar die shit is echt niet allesomvattend voor het verkrijgen van zo'n fysiek.

Terug
Naar boven